torsdag den 15. december 2011

Lidt julepynt


Jeg har lavet lidt hjemmelavet julepynt, det bliver alligevel for trist uden noget julepynt overhovedet, og jeg orker ikke at pakke julekassen fra loftet ud! I det hele taget så orker jeg ikke gå op på loftet... Vi har SÅ meget l... at jeg på en måde bare har lyst til at ignorere det:-)
Det er ikke så lidt der skal klares af praktiske ting på meget kort tid, for slet ikke at tale om det mentale... min hjerne kan slet ikke følge med! Hver gang jeg går rundt på Amager, så er jeg nærmest ved få tårer i øjnene af vemod, selvom jeg VIRKELIG også glæder mig, så er det bare lidt vildt det hele....
Nå, men her er det så, mine hjemmelavede julekugler, de er nemme at lave. Jeg har brugt papir, gamle modeblade, neonfarvet karton og metallic karton.






De hænger i "hullet" mellem vores to stuer. Sylvester fik øje på dem med det samme, og har peget op mod dem hele dagen, jeg vidste bare han var til jul, neon og glimmer:-)

12 kommentarer:

  1. Sikke da nogle fine kugler. God ide.
    Kan godt forstå rundforvirringen, det er da godt nok også gået stærkt.

    Kh

    SvarSlet
  2. De er skønne! Jeg kan ikke hænge noget i mine vinduer, så måske jeg også skulle hænge lidt pynt op ml rummene-god idé, tak:-)

    SvarSlet
  3. Jeg er sikker på, at Amager (og andre) også får tårer i øjnene ved tanken:)
    Fine julekugler:)

    SvarSlet
  4. Wauw, hvor er de bare fine, Ninna!! Fed idé :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. De er super fine...lige hvad der mangler herhjemme...;)
    Hej fra Maja B

    SvarSlet
  6. Super fede Ninna! Tak for tippet, er næsten noget jeg kan overskue at gå i gang med trods baby på skødet og syg storesøster ;-)
    Kh Kira

    SvarSlet
  7. jeg savner amager hver dag !!!! der er bare noget over at have boet i kbh !

    SvarSlet
  8. Ej, hvor er de fede :-) Mette

    SvarSlet
  9. Tak for jeres fine beskeder om mit julepynt:-) Det er dejligt at kunne inspirere lidt:-) Jeg vil vildt gerne se link hvis i selv kaster jer ud det:-)
    Kh

    SvarSlet
  10. Nød lærer nøgen kvinde at spinde! Og det der er da spinderi når det er finest. ;)

    SvarSlet
  11. Ej - dem laver jeg da med eleverne på mandag, når årets sidste billedkunsttime løber af stablen :)

    SvarSlet