torsdag den 8. december 2011

Ønsker

Selvom vi skal flytte og pakke ned, så er der altså stadig tid til at drømme om dejlige julegaver:-)
Her er lidt af det Sylvester drømmer om (jo jo, det gør han altså:-)) Eller, måske det mere er hans mor der synes det ville være helt i top hvis han fik nogle af de lækre sager her:-)
Jeg tror han ville blive blive en usansynligt flot fyr i skjorten fra Mini Rodini sammen med uldbukserne:-) drømme drømme!!

We Do Wood stol fra Designdelicatessen, Sengetøj og lampe fra Ferm Living, strikbukser fra FUB, Skjorte fra Mini Rodini hos We Love Design, pude fra Lucky Boy Sunday fås hos Lille Figaro, Brio køkken, grydesæt til legekøkken fundet her,
Sweater fra FUB hos We Love Design

5 kommentarer:

  1. Vi står også selv i flytteod til halsen, men det afholder sandelig heller ikke mig fra at drømme om dejlige julegaver, haha....

    Dine/jeres pink plexi coaters er så fine. Jeg har flere gange luftet mig kærlighed for små neon-pangfarver i hjemmet på bloggen - er sågar begyndt at inkorporerer det i min babys påklædning - og disse ville virkelig være skønne i vores nye stue. Men den siger, man skal have Paypal for at købe??

    Vh

    SvarSlet
  2. Fine ønsker! Kan i hvert fald godt anbefale stolen, vi er simpelthen så glade for vores den bliver brugt hver dag, både af store og små ;)

    Har slet ikke fået sagt tillykke med flytningen, hvor er det dejligt for jer :) Det betyder altså meget at have familie og venner tæt, når man har sådan en lille krudtugle :) Håber det hele flasker sig for jer.

    SvarSlet
  3. den stol er så god min datter elsker den !!!
    Diana

    SvarSlet
  4. Det er altid godt at have drømme på sine børns vegne :-)

    SvarSlet
  5. Ej, Ninna, den pude fra Luckyboysunday var på tilbud til 300 til julemarkedet på vesterbrogade! Det skulle jeg have vidst, så jeg kunne ha' købt den til jer.

    SvarSlet