søndag den 1. januar 2012

2012

Velkommen til 2012, og et lille "godt nytårs"-pip fra mig:-)
Vi havde en fantastisk aften med dejlige venner og børn, og vi manglede hverken vådt eller tørt! Der blev fyret krudt af, drukket øl, champagne, vin og drinks til den store guldmedalje:-) Og Sylvesters buddy William var helt fyrværkeritosset, han blev ved med at stå og råbe "MERE BUM", ihhh hvor var de altså søde de små knaldperler:-)
Vi flyttede ind i det nye hus den 29. decemeber, og jeg glæder mig til at vise jer det, men mere om det når vi lige har fundet lidt fodfæste her i den jyske muld:-)

Sort kjole fra COS og min mormors pallietjakke, som jeg elsker meget højt!

Søde små drenge

Der kigges på fyrværkeri:-)

Kim havde sørget for tatoosleeves til gutterne, man er vel lidt Amagerstreet stadigvæk:-)




RIGTIG GODT NYTÅR:-)

8 kommentarer:

  1. Godt nytår. Og velkommen til Jylland

    SvarSlet
  2. Rigtig godt nytår Ninna..:) Ser ud til at ha' været en dejlig aften..
    Og velkommen vestpå:) Håber I bliver rigtig glade for det..
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder! Godt nytår, og velkommen til Århus :) Ps. Jeg får ikke dine feeds i mit panel, og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor?!!

    SvarSlet
  4. Godt nytår og håber I har fundet jer til rette i det jyske:)

    SvarSlet
  5. Rigtig godt nytår Ninna, hvor er du bare pæn!
    Ærgerligt at jeg ikke nåede at møde dig lidt flere gange inden du flyttede, men måske vores veje alligevel mødes en dag.
    Ønsker jer det bedste ovre i mulden:-)
    Kh Line

    SvarSlet
  6. Jeg kan godt forstå, du er glad for jakken. Du ser blændende ud i den, og nostalgien omkring den gør den kun endnu smukkere.
    Jeg glæder mig til snapshots fra jeres nye hjem.

    SvarSlet
  7. Tusind tak Christina:-)

    Tak Anne, vi er allerede meget glade for at være tilbage i den jyske muld:-)

    Tak og i lige måde Julia:-) Jeg synes tit at mine indlæg er forsinkede, nogen gange skal jeg udgive det igen, før det kommer frem... meget mærkeligt!

    Tusind tak Vicki, og i lige måde:-)

    Tusind tak for den søde besked Line, jeg føler mig også altid ret fin når jeg har den pallietjakke på:-)

    Uhh jeg glæder mig også til at vise billeder Malene, jeg har lige pakket de sidste 20 flyttekasser ud her til aften, så der er ikke lang vej igen:-)

    SvarSlet
  8. Godt at I har fået den store flytning overstået og du lyder da glad! Tænker dog at du må kræve lidt tilvænning at være så langt fra det pulserende København og vores "Manhattan" (Amager).

    Glæder mig til at se lidt nyt hjem, hvis du da påtænker at vise det lidt frem.

    Godt nytår, hilsner fra Dorte

    PS. Lækker jakke!

    SvarSlet