fredag den 6. januar 2012

Arty farty

Der er så meget jeg gerne vil, og så lidt tid... For eksempel vil jeg gerne pakke de sidste flyttekasser ud, hænge gardiner op, løbe en tur, finde ud af hvor Sylvesters vuggestue ligger osv... Intet af det er nået, men til gengæld så har jeg nået at lave nogle grafiske prints, som jeg vil sætte i A3 rammer og hænge op i soveværelset. Jeg er blevet meget inspireret (endnu engang) af hende her, hun laver simpelthen de mest fantastiske prints, men desværre ikke lige det der står øverst på budgettet, når man har dobbelt husleje...








Jeg glæder mig altså stadigvæk til at få lavet et indlæg om det nye hus, men der har ikke lige været tiden til at tage billeder. Vi har haft en hel del besøg, og i morgen har Kim og jeg faktisk 1 års bryllupsdag, tænk sig engang at han allerede har holdt mig ud et helt år;-) Vi skal ud og spise (i Århus) og jeg glæder mig helt sindsygt!

Kan i sove godt derude, og gå nu også selv i seng Ninna.....

9 kommentarer:

  1. Smukke, smukke prints du har lavet! Måske du også vil sælge ud af dem!? Er især vild med det øverste.
    Det har været i mine tanker længe - at komme i gang med at lave den slags, men det lader åbenbart vente på sig:)
    Glæder mig til at se billeder fra jeres nye hjem!

    SvarSlet
  2. Ej hvor fint :0). Glæder mig til at se jeres fine hjem igen :0).

    Vi ses jo snart... Ihhhh hvor er det altså bare skønt at vi bare sådan lige kan mødes til en kom kaffe og en bette sludder :0).

    Kram

    SvarSlet
  3. Bum bum.... Nu skal du sgu få kommentar igen ;0)... Jeg har muligvis haft hovedet under armen under sygdom osv. Men nu fatter jeg i hvert fald at sende fra min iPad ;0)...

    SvarSlet
  4. Jeg er også ret tosset med det øverste billede:) Glæder mig til at se dig snart!

    SvarSlet
  5. Du er da ret god til det med grafiske billeder :-) Ja Therese Sennerholts billeder er lækre - MEN - alt alt for dyre synes jeg! :-O

    SvarSlet
  6. Seje print og tillykke med årsdagen :)

    SvarSlet
  7. Sikke fine prints! Gid jeg havde et program der kunne lave så fine prints - for nej de bliver let dyre når man skal ud og købe dem.

    SvarSlet
  8. Dine prints er da bare så fine! Helt prof er de!

    SvarSlet
  9. Hej Ninna
    Forsøger lige igen:) Mon du vil sælge mig en illustration magen til den øverste du har lavet? I så fald - hvad skal den koste? Det er selvfølgelig også helt ok, hvis du gerne vil holde dine fine prints for dig selv:)

    SvarSlet