lørdag den 21. januar 2012

Boys

Jeg har kigget på drengetøj, mest udsalg, men også lidt nyt. Sylvester er en ikke en baby længere, det har han nu ikke været i lang tid, men nu er han virkelig en dreng! OG jeg er gået ret meget væk fra det mere farvestrålende babytøj. Der er flere mærker der laver rigtig fint drengetøj, nogle af dem jeg bedst kan lide er COS, FUB, Soft Gallery, Zara, Milibe, Wheat, Mormor.nu, Norlie og enkelte ting fra Hummel.

Her er lidt udsalgsfund og en enkelt ny sag...

Støvler fra POM POM, www.welovedesign.dk til 325kr., COS trøje til cirka 130 kr www.cosstores.com, FUB halsedisse til 135 www.ankerliving.dk, COS stribet bluse (ny ) cirka 110 kr, underbukser  40 kr. fra Popupshop hos www.welovedsign.dk FUB cardigan til 275 hos www.welovedesign.dk
Der er virkelig mange penge at spare, hvis man gider bruge lidt tid på nettet, og vi skal jo (desværre) nok bruge vintertøj et par måneder endnu!

I dag skal vi hygge os herhjemme, Sylvesters morfar kommer på besøg, og har røde bøffer med til os:-) Ih det glæder vi os til:-)

7 kommentarer:

  1. Lækre sager...:)
    Jeg er sådan lidt både og hvad angår farver til Karoline.. Synes det bliver lidt trist hvis det hele er gråt, sort og hvidt.. Selvom hun nærmer sig de 4.. Men der er bare så mange lækre sager i det mere afdæmpede!;) Så herhjemme gør vi lidt af hvert...
    KH Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi gør egentlig også lidt af hvert, men nok til den lidt "kedelige" side:-)

      Slet
  2. Du bliver så tilfreds med halsedissen! Begge mine børn har den, og den er simpelthen så lækker og kan holde flere sæsoner, da den kan give sig... Virkelig lækre ting du har fundet dig- og nu da jeg ved at du lige er flyttet til Jylland, så må du da forbi Aarhus til lagersalg hos Norlie...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Fie,
      Jeg har også overvejet Norlie, men jeg kan se på Facebook at de har lagt nogle priser ud, og synes ærlig talt det er lidt pebret i forhold til at det er lagersalg.... Men det kan selvfølgelig være de disker op med uventede tilbud:-)

      Slet
  3. Sikke en fantastisk og inspirerende blog du har, det er absolut ikke sidste gang jeg kigger indenom:)
    Rigtig fedt drengetøj.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette,
      Sikke en sød kommentar, tusind tak, det gør mig meget glad at høre:-)

      Slet
  4. Sikke et fint lille udvalg. Støvlerne ser ud til at være et must. Glæder mig til min søn når der til. Udvalget er altså bare lidt større og lidt federe når man kommer forbi baby stadiet. Tilgengæld har H&M haft nogle avsindige tilbud den her måned i alt fra karamelfarvede cardigans til sømansstribede shirts(ala den du har fundet fra COS, dog med en fin lille lomme på brystet) - til 10 kr. stykket! Men okay, du kan nok ikke få sønnike klemt ned i en str. 80 ;)

    SvarSlet