tirsdag den 3. januar 2012

Cos-aholic!!

Jeg er nødt til at lave et indlæg i dag, for jeg har nemlig rundet 300 faste læsere, og jeg er pavestolt:-) TAK fordi i læser med, kommenterer osv, det er sgu dejligt:-)

Nå, men som overskriften så rigtigt "antyder", så har jeg været et par gange i COS det sidste stykke tid, og her er lidt af hvad jeg har købt til mig selv og Sylvester.


Denne fine sag er på vej med posten, den er nemlig udsolgt i både Kbh og Århus, så er det godt der webshoppen også:-)

Striber til mig selv og Sylvester, min var desværre ikke på udsalg, men den er toplækker, og måtte bare med hjem. Sylvesters var på udsalg og har allerede været brugt, derfor den er så krøllet!

Den gule clutch, hurra den er fin:-)

Nå ja, og et lille sneakpeak af min billedvæg i det nye hus, den har jeg nemlig fået op i dag, lidt anderledes end den så ud her, men det skal i nok får mere at se af:-)
 Jeg er ved at blæse væk herude på prærien i dag, jeg synes ikke i helt har sørget for det gode vejr her i Jylland.... :-)
Rigtig god tirsdag:-)

16 kommentarer:

  1. Uh, den øverste sag ser fin ud. Er det en kjole? Me like!

    SvarSlet
  2. Den er SÅ fin:-), det er en top, og du kan finde den lige her http://www.cosstores.com/Store/Women/Sale/Gathered_tunic_top/239674-243424.1

    SvarSlet
  3. Lækkert med udsalg (og ikke udsalg!). Og det ser jo allerede hyggeligt ud hjemme ved jer:)

    SvarSlet
  4. Iphone tasken lokker ubeskriveligt meget... Ih, altså!

    Fin billedvæg. Er rammerne fra Ikea, de ser nemlig ikke helt så tykke ud Ikeas? Jeg skal selv til at lave billedvæg, vægen er er så hvid og bar, over 3 reoler, samme model som jeg kan se du også har :)

    SvarSlet
  5. Ja Annne, jeg glæder mig til du kommer og ser det, der er jo et kæmpe kontor/gæsteværelse også:-)

    Michelle, jeg har længe ledt efter en ny Iphone pung der lige hænge om halsen, og som ikke var for dyr, og denne passer jo til alt:-)
    Rammerne er fra IKEA og Tiger, de smalle af dem fra Tiger, men dem kan man vist kun få i sort, i IKEA fås de i flere farver.

    SvarSlet
  6. Lækre sager! Og dejligt at du allerede har indrettet lidt - det ser fint ud:)
    Jeg glæder mig til for alvor at få noget på væggene og gøre færdig herhjemme, når barnedåben er overstået på søndag..;)
    Det der COS - der er så meget lækkert på webshoppen - men jeg har ikke prøvet det. Ved du om det er stort eller småt i størrelsen?:)
    KH Anne

    SvarSlet
  7. Tak for de søde ord Anne:-) Spændende med barnedåb, håber hun er cool med vand på hovedet und alles:-)
    COS er ret almindeligt i størrelsen, nu har du jo godt nok ikke set mig i virkeligheden, men jeg bruger nærmest altid str. L i deres tøj, men det kommer lidt an på om det er stretchy eller fast stof. Men er du ude efter strik/andet der giver sig, så kan du roligt gå efter den størrelse du plejer at bruge:-) Happy shopping:-)

    SvarSlet
  8. Vissevasse, det er da bare en bette brise ;)
    Lækker shopping.

    SvarSlet
  9. Tak for tip - jeg må i Tiger. Jeg har nogle fra Ikea men jeg syns de er lige tykke nok til formålet.

    SvarSlet
  10. Hej Ninna!
    Jeg er ny-ankommet fast læser her på din blog! Har lige kigget lidt rundt og synes godt om det jeg læser og ser. Glæder mig til at følge dig noget mere :)

    Mvh Kia

    SvarSlet
  11. Jeg ELSKER COS og især deres børnetøj, det er så fedt. Vildt fine ting du har købt, måske man snart skulle svinge klapvognen forbi strøget...

    SvarSlet
  12. Hej Kia, Tusind tak for din meget søde besked, det er det der gør det endnu sjovere at blogge:-) Velkommen til:-)

    Sving du bare klapvognen forbi Mette Marie, det er stensikkert at man går derfra med posen fuld:-)

    SvarSlet
  13. Mmh, skønt med lidt januar udsalg.
    Væggen ser super skøn ud. IKEA's PS skab er altså en pudsig klassiker. Man bliver overrasket over hvor mange hjem det egentlig står i :)
    Har selv et stående i stuen der har fulgt mig siden teenage årene..

    Godnat i blog-land
    /Tine

    SvarSlet
  14. De fine træ-lysestager på det sidste billede - hvor er de mon fra? :)

    SvarSlet
  15. Hej Tine,
    Ja PS skabet er virkelig en moderne klassisker:-) Vi har faktisk 2, og i den gamle lejlighed stod de i forlængelse af hinanden..

    Hej Anne-Sofie,
    Det er faktisk min svigerfar der har lavet stagerne. Men jeg har efterfølgende set at Ferm Living har nogen næsten magen til:-)

    SvarSlet
  16. God idé! Så lang en væg har jeg desværre ikke til rådighed. Det kunne ellers være fint.
    Inspireret at både dig og Ulla's (Lullaby) indlæg om januar udsalg, lavede jeg oss et lille indlæg i går.
    Det er så fint lige at få lidt inspiration og et lille indblik i hvad folks shopping-hjerter banker for.. God week :)

    SvarSlet