fredag den 20. januar 2012

De sidste par dage

Har været fyldt med store og små begivenheder...
Vi har haft besøg af Sylvesters farmor og farfar, spist chokolade,  læst magasiner, hygget, og Sylvester er lidt af en dynefreak, han slæber sin dyne med overalt, helst med op på puslebordet også, hvis det kan lade sig gøre...






Sylvesters billedvæg, Broderiet har den meget dygtige Asli lavet, det fine alfabetprint er fra Denise, de to mindre billeder har jeg selv lavet af tapet og neonbånd, S'et har jeg købt på nettet.

Jeg har brugt rigtig meget tid på at "opdage" nye blogs, og tænker i øjeblikket mange tanker omkring det at blogge... Hvorfor gør man/jeg egentlig det, altså blogger!! Jeg kommer til at skrive lidt tanker om det, men lige nu skal jeg holde fredag og bare tømme hovedet:-) (og drikke en kold øl:-))

Kan i hygge jer derude:-)

3 kommentarer:

  1. Skål smukke ;0)

    SvarSlet
  2. Hvor bliver han stor!! Der er bare slet ikke baby i det ansigt. Det er hundrede procent dreng! Tænker også tit på det med at blogge, men jeg er så glad for det :)
    Knus

    SvarSlet
  3. Interessante - jeg glæder mig til at læse om dine tanker om bloggeriet. Jeg har nemlig lidt de samme tanker ind imellem.
    God weekend!

    SvarSlet