søndag den 15. januar 2012

Efterlysning!

Jeg viste jer for noget tid siden begyndelsen på mit patchworktæppe, der skal ende med at blive til et sengetæppe!
Jeg er faktisk nået ret langt, men nu er jeg løbet tør for 2 af stofferne.... Så kære Blogland, kan I hjælpe mig??
Det drejer sig om de 2 Liberty prints på billedet herunder. Jeg ved desværre ikke hvad de hedder... Jeg er interesseret i stykker der har en størrelse på 1/4 til en 1/2 meter, sådan cirka. Mine sekskanter er ret store nemlig... Har du et stykke du vil sælge (jeg bytter også gerne med ting i min shop), så skriv til mig på ninnarahbek@gmail.com TAK:-)


Krøllet, men rigtig fint:-) Jeg er næsten halvvejs!!

15 kommentarer:

  1. Wauw hvor er det flot! Vildt fin sammensætning!!
    Kan desværre ikke hjælpe med stofferne

    SvarSlet
  2. nej nej nej nej hvor bliver det bare flot! Det må enhver da synes, der en skandale, hvis ikke det bliver færdigt. Håber at nogen ligger inde med noget. Jeg har desværre intet af den slags, men glæder mig meget til at se dit færdige sengetæppe! Knus

    SvarSlet
  3. Hej Ninna
    Det mørke med påfuglefjer hedder caecar og det småblomstrede hedder emilias flowers. Har har muligvis noget af det sidste. Tjekker lige på værkstedet imorgen.
    God søndag

    SvarSlet
  4. Fedt tæppe.
    Har du mon fået min mail for en uges tid siden?

    SvarSlet
  5. Tusind tak Julie:-)

    Hej Katrine, Sikke fine ord om mit tæppe:-) Jeg håber også meget på hjælp:-)

    Line, uh jeg glæder mig til at høre mere fra dig:-) JEg havde også på fornemmelsen at du måske lå inde med noget:-) OG tak for hjælp med navnene...

    Louise, tak og JA det har jeg:-) Jeg har bare ikke haft tid til at skrive et ordentligt svar til dig, men det kommer:-)

    SvarSlet
  6. Hvor er det altså bare lækkert at se på, dit tæppe!!! Caecar printet kan du købe hos supercarla.dk, der har jeg i hvert fald lige set det...

    :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak for hjælpen Betine:-)

      Slet
  7. Jeg kan desværre ikke hjælpe. Men wauw!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Malene:-) Jeg håber virkelig det kan blive færdigt...

      Slet
  8. Nogle gange synes jeg næsten tingene bliver lidt for "patchworkede", men med din farve og mønster kombi holder det max! :)

    SvarSlet
  9. Tusind tak for jeres søde og hjælpsomme kommentarer:-) Jeg ville egentlig gerne undgå webshop, da porto er så dyrt i forhold til mit behov, og jeg har ikke fundet begge stoffer i samme webshop nemlig! Så jeg krydser fingre for at jeg er så heldig at en af jer kan hjælpe:-)

    SvarSlet
  10. Kan desværre ikke hjælpe, men jeg kan rose - hold da helt op!! Wow!! Hvor er det cool og jeg elsker at der er lilla leopard imellem...gid jeg havde sådan et smukt tæppe til min lille Pave;-) Hvor er du bare dygtig

    SvarSlet
    Svar
    1. TUSIND tak:-) Altså ros bliver man jo heller aldrig træt af, så det kan skam også bruges:-)

      Slet
  11. Wauw hvor er det bare smukt Ninna! Virkelig fint altså!

    KH Tine

    SvarSlet