tirsdag den 17. januar 2012

Forårsneon

Det er så småt ved at være tid til at "tage hul" på en ny sæson, og det er da skønt:-) Selvom jeg helt klart mest er til efterårs/vintertøj (altså på den smarte måde, IKKE den praktiske...), så elsker jeg også forår/sommer, fordi der er altid er så dejlig mange farver! Der er mange gengangere i år, især neon, er et af de helt store hit, men det vidste vi jo godt i forvejen:-)
Slangeskind er også med igen, og her må jeg klappe lidt i mine små hænder, for dyreprint og neon er jeg bare totalt vild med, i ALLE afskygninger:-)

Her er der lidt til den spækkede pengepung, til os andre, ja vi må drømme lidt, og vente lidt endnu på de billigere alternativer:-)

Clutch i slangeskind fra Miu Miu, Iphonecover fra Jimmy Choo,
Stilletter fra By Malene Birger, Keychain fra See by Chloe.
Alle billeder er fra www.net-a-porter.com

En anden stil jeg også elsker, er indianer/hippie-stilen, og en lidt netonet udgave den kunne være det her sæt

Cardigan fra By Malene Birger, Øreringe og boots fra Isabel Marant.
Alle billeder er fra www.net-a-porter.com
Begge collager kan mikses i stilen synes jeg... Jeg håber i kan blive inspiret lidt til de lysere tider:-)

P.S. Jeg mangler stadig stof, se her, ih jeg håber SÅDAN der er nogen der kan hjælpe....:-)

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, jeg er også brændt helt varm på den, tror heller ikke den er så dyr, altså nok dyrere end de fleste nøgleringe, men en billig ting på net-a-porter:-)

      Slet
  2. Uffffff nogle lækre sager :0).

    Jeg er særligt vild med tasken!!! Hvorfor pokker er vi ikke født med en guldsmed i R.... Vi ville have været de perfekte millionær ;0)

    Tak for skønt selskab i dag!

    Kram og sov sødt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville være SÅ god en millionær:-) og ja, tasken er jeg også håbløst forelsket i, men virkelig også Isabel M støvlerne....

      Slet
  3. nok er nøgleringen fra chloe fin men dine nøglesnore er også bare lige mig!! har lige fundet din blog men har set nøglesnoren for noget tid siden hos en anden blogger så blev helt glad da jeg så det var dig jeg havde fundet!!

    er der kun den ene nøglesnor tilsalg lige i øjeblikket?? eller har du flere på lager:O)?

    SvarSlet
  4. Sikke en dejlig kommentar at få:-) tusind tak:-) hvis du går ind i min shop www.fruschoununu.bigcartel.com, er der en menu i højre side der hedder nøglesnore, de kan du se dem jeg har:-) skriv til min mail ninnarahbek@gmail.com hvis der er noget du er i tvivl om:-)
    Kh

    SvarSlet
  5. Super skøn clutch - elsker stadig neon - og indianer stilen,
    Ha' en god dag,
    Axox

    SvarSlet
  6. sikke nogle fede ting du har fundet!! ja det er skønt med lidt neon i skabet :p
    Du tager nogle rigtigt flotte billeder..!

    SvarSlet