torsdag den 12. januar 2012

Grønland og Hasselager

Vi er kommer mere og mere på plads, det er så dejligt! Jeg synes efterhånden vi er "flyttet ind"i alle rum. I går borede jeg lige knager op  i gangen- helt selv!! Kim var lidt for langsom, og så må man jo tage sagen i egen hånd! Da han kom hjem bildte jeg ham ind at det var håndværkeren... Han synes det så MEGET professionelt ud:-) He he, men det var bare mig!!

Min svigermor er fra Grønland, og det afspejler sig også lidt i vores hjem, der er små detaljer rundt omkring, og hver enkelt ting bliver der sat stor pris på!

Fine lysestager

Sylvester med stor-dreng-frisure:-)

Min iphone-pung fra COS er flyttet ind på mig:-)

Billeder på køleskabet af mig og Kim som små:-)

Kaffekanden er et genbrugskup fra den (nye) lokale til kun 30 kroner!

Smukkeste sælskindspude, lavet af min svigermor, jeg er SÅ vild med den!
Jeg tror at jeg vil have symaskinen frem i dag... det er på tide at den også flytter ind!

Rigtig dejlig torsdag til jer:-)

9 kommentarer:

  1. Det ser brand godt ud! Det hele :-) Fedt at du lige finder gode pladser til det grønlandske når nu det også er en del af jeres familie

    SvarSlet
  2. Hold nu kæft hvor er Kim da bare alt for kær... hi hi!!! Hoved hvor er det vildt som du og Sylvester ligner hinanden hva!!!

    Jeg glææææææææder mig til brunch på lørdag! Skal jeg tage noget rugbrød med fra bageren? Det er jo januar ;0).

    Kram

    SvarSlet
  3. Hvor må det være skønt, at føle indflytningen i alle rum. Der er nu ikke noget som en helt ny bolig! Håber I er glade for det :) Forresten så er det altid mig der passer Cupcakefabrikken, jeg har ingen ansatte. Så du kigger bare forbi. Men husk at tjekke åbningstiderne inden :)

    SvarSlet
  4. TUSIND TAK Denise:-) Det er med art få det til at passe ind i de andre ting vi har, uden at det bliver for meget, eller for lidt:-)

    Maria, du må meget gerne tage et rugbrød med:-) Og ja, han var noget så cute som lille ham Kim:-)

    Jamen så vil jeg tjekke åbningstiderne og snart slå et smut forbi dig Julia:-)

    SvarSlet
  5. Fedt med så personlige detaljer i indretningen.

    SvarSlet
  6. Super fint som du får indrettet dig... Håber du selv får oplevet Grønland også, hvis ikke du allerede har været der!? Det er fantastisk både sommer og vinter :)

    SvarSlet
  7. Hvor bliver det bare fint søde :) Det er dejligt, når man kan afspejle noget personligt i sin bolig. Grønland er en del af din kæreste, og dermed er det naturligt og skønt, at se det som en del af jeres hjem. I øvrigt er jeg læge i Kolt Lægehus det næste halve år, så det kan være, at vi ses, hvis Sylvester skal til børneundersøgelse :)

    Knus Katrine

    SvarSlet
  8. Jeg faldt lige over din blog ovre hos Annchen - overskriften fangede mig lige, da jeg selv er fra Grønland og bor i Odense. :)
    Det er godt nok den skønneste pude, din svigermor har kreeret - det kunne være det var sådan noget jeg skulle bruge noget af mit skind til, inden det bliver helt mørt af at ligge på loftet.
    Jeg har meldt mig som fast læser, og jeg glæder mig til at følge dig og dine kreativiteter.

    God weekend fra Ivalu

    http://sukkerknalden.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Ja, det synes vi også Malene:-)

    Christina, Jeg håber MEGET på at komme til at opleve Grønland, det har jeg nemlig ikke haft mulighed for endnu. Vi vil gerne på en længere rejse derop, men det bliver nok først om nogle år:-)

    Tusind tak Katrine:-) Vi har faktisk læge i Viby, men det skulle jeg da lige have vidst, så havde vi valgt Kolt lægehus:-) Sylvester skal begynde i ny vuggestue til Februar, så mon ikke han bliver smittet med både det ene og andet!! Hvor spændende for dig i øvrigt, skal du være praktiserende læge??

    Hej Ivalu, hjertelig velkommen til:-) Dejligt at du vil læse med! Ja, det ville da være en fin måde at få brugt skindrester på. Eventuelt kunne du jo også lave små punge i skind.. Sådan en gad jeg ihvertfald godt eje:-)

    SvarSlet