mandag den 23. januar 2012

Mandag

Og sikke en dejlig en af slagsen:-) Med solskin og alting....
Vi har besøgt Sylvesters nye vuggestue, og sjældent har vi følt os SÅ velkomne et sted, det er vi rigtig glade for! Fra næste uge er han så en vaskeægte "Brumbasse", det bliver skønt for ham..



Jeg har købt BoligMagasinet, så jeg kunne få fingrene i en af de skønne Sarah Whass illustrationer, når nu man ikke har råd til "den ægte vare":-) Og jeg kan altså ikke begrænse mig på magasiner, jeg er ikke til at styre hvad det angår... Jeg gider ikke rigtig tænke på hvor mange flyttekasser vi kunne have sparet, hvis det ikke havde været for magasinsamlingen.... 




Kommode i soveværelset er fundet til 30 kr i en genner, præcis som den ser ud her... Synes den er fin med sine fejl og slidte maling!

AkrylCoaster under vase, vi har lidt tilbage i Fornuft-shoppen


Har I nydt solen i dag?

13 kommentarer:

  1. hæhæ - det der med magasinerne kender jeg - da jeg flyttede til berlin slæbte jeg dem alle sammen med - jeg tror at jeg har alt for damerne fra 80érne liggende i mine magasin-bunker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. HELT til Berlin, wauw!! Men jeg kan godt forstå det, jeg kan heller ikke undvære mine;-)

      Slet
  2. Nu læser jeg fast med her, og ved jo i er flyttet til hasselager. Er det sådan at der også er en flok mariehøns i den vuggestue? Så er det i hvert fald en super god vuggestue han kommer i :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie,
      Ja, det er der nemlig:-) Det er også mit indtryk, altså at det er en fantastisk vuggestue! Har du børn der?

      Slet
    2. Min datter på lidt over 1,5 år er mariehøne ;-) Og jeg kan ikke sætte en finger på det sted. Både omgivelser, pædagogik og aktiviteter har været gode den tid hun har været der.

      Slet
    3. Ej hvor er det da pudsigt Marie:-) jamen så ses vi jo nok i vuggeren, du må endelig hive fat i mig, hvis du ser mig derovre:-) og ja, det er et fantastisk sted, der må Sylvester gerne blive til han skal i skole:-)

      Slet
  3. Lækker blog, glæder mig til at følge med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til Anne Sofie, dejligt at du vil følge med:-)

      Slet
  4. Uh, tak for reminderen. Skal vist lige have købt boligmagasinet idag.

    SvarSlet
  5. Dejligt at i har fundet en god vuggestue:-) Hvor er den fin den kommode, ja nogle gange har man jo lov til at være heldig:-)
    Jeg vil fluks købe bolig magasinet!

    SvarSlet
  6. Ja, en god vuggestue er bare det bedste:-) Du må afsted efter bladet...

    SvarSlet
  7. Det har bare været perfekt vejr, og det er lige så skønt i dag. Lidt koldt måske, men solen skinner og det lugter lidt af forår i det fjerne.

    Desuden er jeg ovenud lykkelig for at læse at jeg ikke er det eneste der gemmer magasiner - overvejer faktisk at vise dit indlæg til min kæreste for at mine argumenter står endnu mere fast :)

    SvarSlet