tirsdag den 24. januar 2012

Mere om bukser og legeplads


Her er bukserne "in action" De er altså blevet vældig gode i pasformen, sådan hvis jeg selv skal sige det;-)
Men det er lidt dumt på billeder at de er så mørke i stoffet! Nå ja, og den dyne der, den bliver slæbt rundt i hele huset...




Og så en tur på legepladsen, det var lige før vi frøs r.... af, så lang tid sad vi og rodede i sandkassen, men det er okay, når vejret er SÅ smukt, det er dælme med at nyde det.-)


Sylvester med 11-tal, og mig med min YNGLINGS-hue, som er en gammel julegave fra Kim, altså ikke gammel på den  måde, men det er et par jule siden jeg fik den:-)


Der arrangeres og ordnes med sandet!

3 kommentarer:

  1. Vi kunne da vist også godt bruge sådan nogle bukser der:) Du må liiiige sy et par stykke til din shop;)

    SvarSlet
  2. Lækker hue og fede bukser til lillemanden :)

    SvarSlet
  3. Skønne billeder af både bukser og tur på legepladsen. De er for fede de bukser og ja, hvor har der bare været koldt! Ser ud til I havde en dejlig dag!
    Smut ind fordi min blog og deltag i min give away - måske er du den heldige vinder af skønne sager til køkkenet fra Rie Elise Larsen. diary.dk
    Kh Kamilla

    SvarSlet