onsdag den 11. januar 2012

Nyt år, nyt hus, nye ønsker...

Jeg har (for lang tid siden) opdaget en fantastisk butik, der ligger i Århus. Den har også en webshop, og du kan finde den her. Den hedder Decorate, og har simpelthen ALT man kan ønske sig til sit hjem!

Når man flytter er der altid brug for nyt, og her er nogle af de ting der står på ønskelisten til vores nye hus.

Stolen fra HAY vil jeg gerne have til arbejdsværelset. Puden vil passe perfekt til vore sofa, og sådan et fint salt og pebersæt, kunne nu sagtens stå og pynte på vores bord:-)

Vi mangler 2 pendler over den ene del af køkkentet, som er en "åben" ø, og de her er så smukke og enkle. Plaiden er ser dejlig blød og lun ud.

Den fine bænk vil jeg gerne have (i hvid) til vores entre, barstolen til vores køkken, og akrylbakken, til dims og papirer.
I weekenden er der åbent hus i vores gamle lejlighed, hvis der skulle være interesse for det:-) I kan se den på Home her

Tusind tak for de mange dejlige og søde beskeder til mit tidligere indlæg. Det gør mig glad og stolt, og jeg nyder hver eneste kommentar:-)

Må i få en dejlig dag derude:-)

11 kommentarer:

  1. Dejlig ønsker og super hyggelig lejlighed I har til salg. Håber så meget for jer at I får den solgt hurtigt :-)

    SvarSlet
  2. Velkommen til århus:)

    Sikke nogen fine ønsker, dejlig inspiration:)

    Håber åbent hus giver pote.

    Kh

    SvarSlet
  3. Jeg har også været hovedkulds forelsket i den HAY stol længe! Og jeg tror netop den er finest, hvis den står alene et sted.
    Uha, Decorate er et dyrt bekendtskab. Det er ikke godt, der er åbnet en i Randers - tæt på mig ;)

    SvarSlet
  4. Jeg sværmer også for Decorate:) De har virkelig mange fine (uundværlige) ting!

    SvarSlet
  5. Sikke en dejlig inspirationsliste!
    Må jeg spørge hvor lampen er fra?
    Vi står nemlig og skal have 4 nye lamper - 2 over vores ø og to over en anden bordplade.

    SvarSlet
  6. Ja ja ja ja, jeg giver dig helt ret i det hele :)
    Decorate er skøn, og øverst på min ønskeseddel er Hay - about a chair stolen. Jeg drømmer om den med tekstil til mit kontor, som netop er igennem en lille make over, så rummet er klar til nye lækre projekter.
    Velkommen til Århus - håber at vi nu engang mødes in real life!

    SvarSlet
  7. Smukke ønsker - især øverste collage ville også hitte stort herhjemme..;)
    KH Anne

    SvarSlet
  8. Dejligt at se jeg ikke er den eneste der har en svaghed for Decorate:-)

    Belinda, lampen hedder Bulb, og er at finde på deres webshop, vist nok i 2 størrelser:-)

    Dianna, tusind tak:-) Og ja det kunne være rigtig hyggeligt:-)

    SvarSlet
  9. Ja fandt den helt tilfældigt på min jagt efter lækkert hvidt inspiration i går.

    SvarSlet
  10. haha, Decorate er også min absolutte yndling. næsten alle mine julegaver var derfra :-)
    Selvom de har en webshop kan jeg bare så godt li' at komme i begge butikker i Århus. De har en fin måde at præsentere deres varer på i butikkerne.

    Skønne ting I har fundet til jeres nye hjem.

    SvarSlet