søndag den 29. januar 2012

Sne, udsalg og smil

Vi har nydt sneen, eller Sylvester har ihvertfald... Jeg er altså ikke så begejstret for at det er SÅ koldt, vådt og gråt!! Men skidt, vi har haft en DEJLIG weekend:-)

Jeg har været på lidt slutspurt udsalg, og så har vi fejret min søster, der lige er blevet færdig som socialrådgiver:-)


Jeg har lavet en ny suttesnor til Sylvester, den er med neon og små elefanter! Jeg har lavet en ekstra, så send mig en mail hvis du vil købe den, den koster 65 kr inkl porto!

Nye vinterstøvler fra RAP til Sylvester, købt på udsalg hos www.milkywalk.dk, de har meget fint på udsalg endnu

far og søn

Armbånd fra Pilgrim købt i Magasin på udsalg til 100 kr pr stk, det fine dyreprint får i at se senere i dag:-)

Smuk og dejlig dreng i ny strik fra COS (også købt på udsalg, se den her )


Udsigten fra min "have" som altså stadig er en byggeplads...



Kig forbi senere, jeg har nemlig tænkt mig at lege lidt modeblogger:-) (og så er jeg vist i øvrigt ved at være færdig med udsalg i denne omgang:-))

Har i nydt at det har sneet, eller glæder i jer mest til foråret ligesom mig?

6 kommentarer:

  1. Jeg elsker at der er kommet sne, men har ikke været ude i det endnu. Glæder mig til at se dig som modeblogger ;) Fik du forresten min besked på facebook den anden dag?

    SvarSlet
    Svar
    1. YES, og jeg har lige svaret, beklager at jeg er lidt langsom i optrækket med den slags:-)

      Slet
  2. Uuuuuuh lækkert armbånd fund til kun 100 kr! Var der mange??

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også meget glad for dem:-) Der var en hel del, men jeg kan ikke lige huske om der var flere af lige præcis de to jeg købte, men næsten alle smykker på udsalg kostede 100 kr pr del, og der var MANGE fine:-)

      Slet
  3. Jeg har det ligesom dig. Jeg synes, sne er hyggeligt, men jeg ville allerhelst være fri.

    SvarSlet
  4. Sikke nogle lækre køb du har gjort dig. Glæder mig til at se mere!
    Og jeg må altså indrømme at jeg er all in når det drejer sig om sne ;)

    KH

    SvarSlet