søndag den 15. januar 2012

Weekend i solen

Uha det er skønt med lidt sol og lys... Vi har ihvertfald nydt det i fulde drag:-)
Vi får rigtig udnyttet at vi er flyttet tæt på venner og familie, så i går havde jeg nogle skønne veninder til brunch, og i dag var vi en tur i dyrehaven med mine forældre!

Jeg er i gang med et flagrankeprojekt

Min og Kims julegave/bryllupsgave til hinanden... Det er en fryd at sidde ved så skøn en maskine

Sangbogen er bare fantastisk

Søde veninder der kommer med fine gaver (og ikke mindst gaveindpakning)

Jeg elsker dyrehaven i Århus

Far og søn traver afsted
Rigtig dejlig søndag:-) Og tak for de henvendelser på mit tidligere indlæg om Libertystof, kom endelig med flere:-)

10 kommentarer:

  1. Det lyder som en helt fantastisk weekend - lige efter mit hoved:)
    Er vild med din nyfortolkning af flagranken - skønne farver!

    SvarSlet
  2. Det ser hyggeligt ud :-) Og maskinen er skøn, det må jeg også erkende :-)

    SvarSlet
  3. Det lyder som en dejlig weekend, hvor I får nydt de nye muligheder som nu byder sig. :) God idé at have to-farvede flag. Har også en større bunke liggende der bare mangler kantbånd.

    Åh, sådan en mac måtte også gerne bo herhjemme!

    SvarSlet
  4. Det lyder som en skøn weekend. Dyrehaven er dejlig - måske man skulle besøge den i næste weekend? Må jeg godt spørge, hvad gaven er? Det ser fint ud, men jeg kan simpelthen ikke se, hvad det er:-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi , jamen det er lysestager.. man sætter stearinlysene fast på spyddet:-)

      Slet
    2. Oh ja - selvfølgelig! Jeg er ikke så snu!

      Slet
  5. Det ligner en god weekend:)

    SvarSlet
  6. Hej Ninna.
    Den flagranke ser godt nok fin ud;)
    Dicte og Anders var også en tur i dyrehaven i går, jeg fik lige en morfar på sofaen- desuden er jeg lidt angst for de vilde dyr, de er jo sindsyge når de er i brunst;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tenna:-)
      Ja, vi holdt også lidt på afstand af dyrene, jeg er heller ikke for vild med dem:-)

      Slet
  7. Dejlige billeder, og super cool flagranke!

    KH Tine

    SvarSlet