søndag den 12. februar 2012

1 års fødselsdag og giveaway


Min blog fylder 1 år på tirsdag... Det er ret vildt synes jeg!
Jeg elsker at blogge, og gør det udelukkende af lyst og fordi jeg ikke kan lade være! De mange dejlige kommentarer og fantastiske læsere er virkelig en fantastisk sidegevinst, som jeg NYDER hver dag:-) Jeg har fået udvidet mit netværk, både her på nettet, men også i virkeligheden, Tak for det:-)

Jeg synes der skulle en fin præmie til en af mine søde læsere, og derfor er jeg rigtig glad for at Kähler gerne vil udlove en af deres smukke Omaggio vaser sammen med mig.

Til foråret, bliver Omaggio lanceret i fine nye farver, i kan allerede nu se dem på hjemmesiden, og det er som sædvanlig de dygtige designere fra Stilleben, Ditte Reckweg og Jelena Schou, der står bag det smukke design. 

Omaggiovasen er en moderne klassisker, der kan stå selv som et stærkt design statement, eller miks den på kryds og tværs med ander af seriens vaser og skåle til en anderledes helhed.
Jeg har vist min egen vase flere gange på bloggen, i kan blandt andet se den  her og her, den er smuk og passer til alt. Jeg drømmer om en med gule striber, men kunne da bestemt også godt finde en plads til en mere med sorte striber:-)

Her er den smukke vase i kan vinde




DET ENESTE DU SKAL GØRE er at skrive en lille kommentar til indlægget, du må meget gerne komme med ris/ros til bloggen, og så kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan du har "fundet" mig, JA jeg er meget nysgerrig:-)

Jeg udtrækker en vinder næste søndag, altså den 19. februar kl 20.00

Jeg håber i vil være med (HUSK HUSK HUSK mailadresse)

(Der må selvfølgelig også gerne linkes til giveaway'en og du er velkommen til at melde dig som fast læser, hvis du ikke er det i forvejen, men det giver ikke ekstra lodder, blot god karma:-))

140 kommentarer:

  1. Ohlalaaaaa! Hvor fedt. Den skal herhjem til mig :-)

    Jeg synes din blog er fuld af lækker inspiration, og jeg kan godt lide dit blik for at sætte ting sammen på en lækker måde. F.eks. liberty og neon.

    SvarSlet
  2. Sååå lækkker en vase...

    Nyder at følge din blog, og håber da lige på at vinde denne fine vase... ! :)

    SvarSlet
  3. Åh jeg har sukket efter den så længe, super fin er den :)
    Jeg spottede dig ved Lullaby, og følger dig nu fast. Synes du har en rigtig Go stil indretningsmæssigt, og har lavet en kopi af dine mælkebukser til min ældste søn :)
    Vh. Louise

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Striber holder - både på vaser og på bloggen ;-) Mette

    SvarSlet
  6. Elsker Omagio - skønne striber. Og lækker blog du har dig her, har fulgt dig et stykke tid. God søndag. Kh Stina

    SvarSlet
  7. Ja, som Mette er det også striberne jeg har bemærket. Elsker de sort-hvide striber. Tillykke med fødselsdagen :-)Fandt dig via en anden blog, kan ikke huske hvilken.

    SvarSlet
  8. Ej den vil jeg virkelig gerne vinde! jeg krydser fingre selvom jeg aldrig vinder noget :-)
    Jeg er vild med din enkle indretning, hvor du så twister stilen med nogle sjove ting i farver (puder, billeder, ophæng i akryl osv.)

    Jeg faldt over din blog i sidste uge, hvor jeg ledte efter inspiration, og da jeg så billeder fra dit nye hjem med din billedevæg osv, så blev jeg fanget af din indretning og din stil der minder om min egen, så jeg kunne ikke stoppe, og bladrede hele din blog igennem og sugede det til mig.
    Fandt ud af at jeg havde været herinde før, husker nemlig at du boede på Amager og du var begyndt at lave ting i akryl.
    Faktisk bor jeg også selv på Amager eller er lige flyttet til Jylland for at studere til designteknolog, så indretning er min helt store ting.
    Vasen ville passe perfekt ind i min nye lejlighed, med en stor gren i til forskellige akryl-ophæng.
    Jeg har allerede "gemt" din blog, så nu følger jeg med dagligt :-)
    Vh Sophie

    SvarSlet
  9. Nej for søren... tillykke med fødselsdagen og jeg er da klart med.
    //Lisa (Lisalaerer@hotmail.com) wilmamolly.blogspot

    SvarSlet
  10. Den er så super fin, den vase. Ville bestemt pryde i mit lille hjem.

    Har fundet dig via en anden blog og synes du har alletiders fine blog.

    Tillykke med det første år. :-)

    SvarSlet
  11. Stort tillykke med bloggen!

    Jeg kan sørme ikke huske hvordan jeg fandt netop din blog, jeg er bare glad for AT jeg fandt den :)


    Jeg har det helt perfekte sted til vasen, så den må jeg bare eje! Krydser mine små fingre for at jeg vinder den hér ;)

    SvarSlet
  12. Tillykke med det første år! Fin vase og fin blog med mange striber :-) Jeg fandt dig via en anden blog :-)

    SvarSlet
  13. Tillykke med det første år...

    Jeg kom forbi på en surfrunde i blogland - kigger ind af og til og hygger mig.

    Den smukke vase vil jeg elske at sætte i stuen - fyldt med tulipaner. Den vil være et godt match de de kommende sofapuder. Så jeg krydser mine fingre.

    unikarina(@)unikarina(.)dk

    SvarSlet
  14. STORT TILLYKKE med det første år for bloggen - fandt dig igennem en anden blog for et halvt års tid siden og har trolig fulgt den siden - elsker simpelthen dine indlæg om indretning, krea, familie eller andet skønt:)

    Ville blive meget glad hvis man gik hen og vandt den lækre Kahler vase og som du skriver sådan en lækker-lækker en kan man altid finde plads til;)

    God søndag til dig og din famile:) VH. Mia Lundsgaard2@msn.com

    SvarSlet
  15. Fin fin vase! Og fin blog, tror jeg fandt den på en anden bloggers blogroll.
    Og tillykke med blog fødselsdagen :-)

    SvarSlet
  16. TILLYKKE Ninna:) Og den vase passer vældig godt til mit hjem;)
    Jeg synes bare, at du skal fortsætte bloggen ligesom du gør nu - det er din egen stil, og den (og dig) holder jeg meget af:)

    SvarSlet
  17. Sejt sejt sejt! Tror jeg skrev engang for ikke så lang tid siden, hvordan jeg fandt dig i sin tid. Jeg kan faktisk ikke huske det helt nu, men i sidste ende var det nok fordi jeg surfede rundt blandt bloggere, og syntes din så(ser) interessant ud :)
    Håber jeg vinder!

    Mvh Kia (en forholdsvis ny læser)

    SvarSlet
  18. Cool vase... :o) Jeg fandt dig via en anden blog og læser med på hvert eneste blogindlæg med glæde... :o)

    SvarSlet
  19. Dejlig præmie som absolut gerne må bo hos mig :) Ja, jeg "fandt" dig jo på bloggen efter jeg mødte dig i virkeligheden i sommers hos Ulla i Rørvig, og det er faktisk meget sjovt at have stemme og ansigt på bloggeren bag allerede fra man begynder at følge en blog. Håber det bliver til et irl-møde igen en gang og ind til da følger jeg dig trofast her på bloggen. :)
    Kh.

    SvarSlet
  20. Sikke skøn præmie:-) Jeg har været fast læser et godt stykke tid, så jeg kan ikke huske hvordan jeg fandt dig:-) Men jeg får desværre aldrig rigtig skrevet kommentarer, måske er det fordi jeg ikke selv har nogen blog endnu ( jeg ved ikke helt om jeg tør) Men jeg nyder altid at kigge forbi hos dig, og bliver til inspireret af dine smukke billeder:-) Knus fra Rikke prinsesse.eid@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Tillykke med 1 års dagen for bloggen! Fandt frem til dig via en blogroll på en anden blog (kan desværre ikke huske hvilken). Lige præcist den vase har jeg ønsket mig længe, så jeg håber virkelig, at jeg bliver den heldige og krydser alt hvad der kan krydses ;0) Knus fra Anne O. (cao-privat@get2net.dk)

    SvarSlet
  22. Jeg kan ikke huske, hvordan jeg i sin tid fandt frem til dig, men bloggen var vist ret ny på det tidspunkt. Måske igennem en kommentar et eller andet sted?
    Jeg vil meget gerne deltage, både den gule og den sorte vase er på min ønskeliste.
    idaemilie84@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Kære Ninna, stort tillykke med 1 års blogging!! Du har gjort det rigtig godt synes jeg... jeg fulgte din blog som en af de første husker jeg(altså du var en af de første blogs jeg havde fundet frem til) men ved ikke hvor henne jeg kom frem til dig! Gad godt vinde den smukke vase som jeg altid har ønsket mig, men aldrig fået købt!!

    Rigtig dejlig søndag i det jyske!

    Kh Kira

    SvarSlet
  24. Skøn præmie!
    Jeg følger med på din blog, kan li´dit indhold og at dit udseende på bloggen er meget enkel og nem at overskue.
    Fandt din blog gennem en eller anden anden blog - kan simpelthen ikke huske hvilken :)
    Tillykke med fødselsdagen :)

    SvarSlet
  25. Sikke en fantastisk præmie - det var da helt tosset.
    Jeg kan ikke huske hvordan jeg har fundet din blog, men uden tvivl har jeg fundet den gennem en anden - nyder i hvert fald altid dine indlæg.

    SvarSlet
  26. Helt fantastisk præmie :) Lisa.lindgren@live.dk
    Jeg elsker at følge din blog og din stil er ret så fed.
    Jeg har fundet din blog igennem andre blogs. Bla hos mortilmernel

    SvarSlet
  27. Jeg fandt din blog igennem en anden blog, husker ikke hvilken :) og følger ofte med på din blog..
    Rigtig skøn præmie, som har stået på min ønskeliste over længere tid, men er desværre ikke blevet den heldige ejer af en endnu :) Så krydser fingre

    malene@teamgammeltoft.dk

    SvarSlet
  28. Wow for en præmie - har ønsket mig en Omaggio vase temmelig længe efterhånden, så det ville være mere en perfekt at den landede hos mig! Så lover jeg, at den aldrig vil løbe tør for friske, pæne blomster :)
    Jeg har fulgt dig ret længe efterhånden, men hvordan jeg fandt frem til dig? Tja, det kan jeg faktisk ikke huske.. Men god, det er din blog i hvert fald!

    - Anne-Sofie
    le-fox@hotmail.com
    www.lefox.dk

    SvarSlet
  29. One good thing leds to another - og sådan fandt jeg vej til din blog:-) Perfekt give-away til min dejlige datter, der netop er blevet mor til den dejlgste lille dreng!

    SvarSlet
  30. uh jeg har den i gul og vil da virkelig også gerne eje den i sort!

    Jeg kan faktisk ikke huske hvordan jeg fandt dig, men jeg tror helt sikkert det var igennem en anden blogger! Jeg elsker din måde at kombinere liberty og pink i de ting du laver :D

    SvarSlet
  31. Jeg fandt din fine blog igennem en anden blog, men hvilken kan jeg simpelthen ikke huske! Men nu er den fast på min blogliste.

    Og vasen har jeg længe kigget på, så den vil jeg meget gerne vinde:)

    SvarSlet
  32. Tillykke med 1-års-dagen
    Jeg følger dig via Bloglovin' - hvordan jeg lige fandt dig kan jeg ikke huske, men jeg kan huske at jeg faldt for tegningen af fru Schou øverst - den er lige mig ; ) - den varsler godt indhold... og jeg er ikke blevet skuffet!

    : )

    SvarSlet
  33. Hej... Hau fundet din blog via en anden blog, men elsker at følge med her. Og vasen - den passer jo lige ind hos mig. Tillykke med 1års fødselsdagen - bliv endelig ved.
    KH Tine

    tine-michael@pc.dk

    SvarSlet
  34. Hip hip hurra med den kommende fødselsdag! Jeg har fundet din blog tilfældigt ved at snuse rundt på andres blog-profiler...
    Jeg vil nyde at modtage en vase fra Kähler, da jeg flytter i ny lejlighed her pr.1.marts og jeg ved den vil pynte i min nye brede vindueskarm!
    Held og lykke fremover med din blog, - jeg er nu ny læser af den!
    VH.
    cupcake-stylisten.blogspot.com

    SvarSlet
  35. Jamen Ninna. Din blog er jo bare et skønt sted - så er den ikke længere! :-D Følger flittigt med, selvom jeg nu ikke kan huske, hvor jeg stødte på dig først.

    Elsker også bare Kähler, og selvom jeg allerede har lidt vaser og andre sager derfra, kan jeg sagtens bruge en mere!
    Tak for ringene til dig og Anne - de er skam kommet heelt herop til Grønland ;-)

    SvarSlet
  36. Tillykke! Jeg vil rigtig gerne være med ;o). Jeg kan ikke huske hvordan jeg fandt din blog, men jeg nyder at følge med. Rigtig god blanding af det hele ;o). Kan bedst lide mange billeder, men ikke på bekostning er tekst - det klarer du fint, så gør som du plejer!

    Kh. Pia - Pia_skytte(a)hotmail.com

    SvarSlet
  37. Yndlingsvasen! Den vil jeg virkelig gerne vinde.
    Jeg kan ærligt ikke huske hvordan jeg fanst din blog...
    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  38. Jamen stort tillykke! :)
    Vi startede med at blogge på nogen lunde samme tid, så tror at det skete tilfældigt fordi vi fulgte nogle af samme blogs?
    Og så holder jeg rigtig meget af dine hverdagsbilleder, billeder af de ting du laver og din måde at skrive på.

    (Min blog har faktisk fødselsdag i dag, og fejrer det også med en fin give away.)

    Håber bestemt at det er mig der vinder "kæle" vasen! ;)

    Kh,
    Sara
    mother-blogger.blogspot.com / saranord@live.dk

    SvarSlet
  39. Stort tillykke med blog-fødselsdagen :)
    Jeg vil super gerne vinde denne give away for jeg ELSKER Kähler.
    Bloggen har jeg fundet ved at surfe rundt fra blog til blog og følger med glæde med.
    Mvh.
    Lene
    www.meiknielsen.blogspot.com

    SvarSlet
  40. Tillykke med 1 års fødselsdagen:) Jeg er selv ret ny i blogverdenen, så jeg er først for nylig kommet til, men jeg fandt dig ved at surfe fra blog til blog og synes her er rigtig fint, så nu følger jeg flittigt med;):)
    Nu håber jeg bare, at jeg er den heldige... Så kan den pynte i vores nye hjem, som vi flytter ind i om 6 uger... :):)

    SvarSlet
  41. Tillykke tillykke med det 1. år :) Jeg syntes din blog er ganske inspirerende og hygger mig med at læse dine altid muntre indlæg :)
    Jeg har fundet din blog, som jeg har fundet alle blogs, igennem andre blogs, altså at de har haft dig på deres Blogroll :)
    Hilsen
    Heidi Clara

    SvarSlet
  42. Dejlig give away - tillykke med 1 års fødselsdagen!
    Som så mange andre har jeg også fundet dig på andre bloggeres blogroll :-)
    Ha' en dejlig søndag,
    Christine
    christine.petersen89@gmail.com
    christinetomunich.wordpress.com

    SvarSlet
  43. Også et stort tillykke fra mig!
    Jeg er ny i bloglæserverdenen - dvs der er en enkelt blog jeg har fulgt sådan ca forever, men din SKØNNE blog fandt jeg gennem en anden blog, tror det var badelma-badutski.
    Nøj hvor jeg krydser fingre for, at jeg vinder den fantastiske vase, som jeg har savlet over længe!
    Jeg elsker din stil og dine kreative indslag.
    Hilsen Eva (evaelberg@yahoo.dk)

    SvarSlet
  44. Hej og tillykke med det ene år på valentinsdag :o) Samme dag fylder min datter 11..
    Jeg fandt dig ligesom mange andre via andre bloggere :o) Jeg syntes du har en fantastisk blog med et nymoderne hjem og ikke for meget retro. jeg er hermed tilmeldt som fast læser, jeg glæder mig til at følge dig og din familie og håber jeg en dag selv får taget mig sammen til at oprette en blog..
    Mvh. Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Tillykke med blogfødselsdagen! Jeg ELSKER den vase! Krydser alt hvad jeg kan for at jeg blir den heldige! Jeg fandt din blog via enten Anne eller Asli. Kan godt lide at din blog er dejlig overskuelig, lækre billeder og dine detaljer med neon i det du syr. :-) og så er jeg VILD med dit "selvportræt!" :-)

    SvarSlet
  46. Uf, den er lækker, den står højt på min ønskeseddel. Jeg kan efterhånden knapt nok huske, hvordan jeg i sin tid fandt dig, men jeg tror, at det var via Anne (Apfelstrudel) - uden overhovedet at være sikker. Ellers var det via en af de andre skønne bloggere. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Tillykke med 1 års fødselsdagen for din hyggelige blog, som jeg flittigt læser. Jeg mener at jeg kom forbi hos dig første gang ved hjælp af andre bloggeres blogroll! Håber og krydser fingre for at jeg bliver vinderen af denne smukke vase i det lækre nye design, måske det kunne blive min fødselsdagsgave :)

    Ida
    ida_sommer@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Tillykke! Jeg smed lidt ros i dit nyeste indlæg istedet, men vil da mægtigt gerne være med i kampen om den smukke vase. Jeg mangler nemlig sådan nogle.

    SvarSlet
  49. fandt dig pga. noget du havde skrevet med amagerbrogade :-) men nu er vi jo begge flyttet derfra :-)
    Tillykke med det første år som blogger jeg nyder at følge med

    SvarSlet
  50. Tillykke med bloggens 1 års fødselsdag.
    Jeg fik dig anbefalet af min søster, der har sans for, at finde nogle skønne blogs.
    Jeg elsker din blanding af børn, bolig og lækre kreativ ting.
    Bare gi'. Den gas fremover ;)

    SvarSlet
  51. Du er en af de bloggere jeg glæder mig til at møde irl og særligt fordi din partner in crea and crime Anne har fortalt så meget godt om dig.:-) Tror faktisk jeg har været med næsten fra starten på bloggen - efter de damer talte om dig fra forårsmarkedet, hvor jeg beundrede din lækre sammensætning af liberty, striber og neon der gør stilen din helt egen.:-)

    SvarSlet
  52. ØJ, den vil jeg gerne vinde ;O) Jeg kan ikke huske hvordan jeg fandt din blog, men måske var det fordi du var i en blogrool på en anden blog ;O) Jeg syntes det er en superfin blog du har, ikke så meget ris der ;O)

    SvarSlet
  53. Tillykke med fødselsdagen! :-) Jeg fandt din blog tilfældigt, da jeg surfede rundt mellem de mange blogs.. Maldte mig som læser med det samme, da jeg syntes der var en fantastisk "hyggelighed" over den! Har aldrig fortrudt!

    Kig gerne forbi mig: www.mostermaria.blogspot.com

    SvarSlet
  54. Hej! tillykke med fødselsdagen,jeg synes din blog er rigtig hyggelig, fandt den via Frøkenen og Baronen
    Hilsen Britta: skak.a@mail.dk

    SvarSlet
  55. Jeg vil gerne være med i kampen om den fine vase. Tillykke med blog fødselsdag. Du har en dejlig overskuelige blog, men masse fint inspiration. Tak for det

    SvarSlet
  56. Tillykke med bloggens fødselsdag. Jeg elsker at følge din blog - du har SÅ god stil. Både mht. indretning, tøjstil og dine kreative projekter! Keep up the good work!:)

    SvarSlet
  57. Og jeg er selvfølgelig med i kampen om den fine vase. Kan ikke huske, hvordan jeg fandt din blog - formentlig igennem en anden blog:)

    SvarSlet
  58. Hej. Jeg har været blogger i flere år, min første blog omhandler alt det kreative. I december oprettede jeg endnu en blog der hovedsageligt omhandler hverdag, indretning og inspiration. Så det er først indenfor de sidste måneder jeg er støt på din blog, kan desværre ikke huske hvor, men finder den meget inspirerende.

    SvarSlet
  59. Tillykke med fødselsdagen- og sikke en lækker præmie:-)
    Jeg fandt din blog, da I startede FORNUFT shoppen, og så måtte jeg ALLE indlæggene igennem, for jeg blev straks fanget:-)

    SvarSlet
  60. Jeg kan ikke huske hvordan jeg fandt dig. Men det var sikkert via en kommentar et andet sted. Men din blog er fantastisk og jeg har fulgt dig siden sommerferien.
    Jeg vil gerne deltage i din give away. Tror godt jeg kan finde plads til endnu en af de fantastiske vaser:)
    mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  61. Sikke en lækker præmie - den må gerne komme hjem og bo i vores nye lejlighed;)
    Jeg tror jeg har fulgt med i din blog helt fra starten og jeg har nydt hvert pip fra dig!!

    KH

    SvarSlet
  62. Hei.
    Elsker bloggen din!! Inspirerende bilder, og kul stil du har.
    Vet ikke helt hvordan jeg har funnet bloggen din,plutselig var jeg inne på den. Leser mange både svenske og danske blogger.
    Nydelig vase.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlet
  63. Jeg kan ikke huske min præcise vej herind. Men mon ikke det har været via en af de fælles blogs vi følger :)
    malenef@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Tillykke med det første år!
    Jeg har været med siden Forårsmarkedet i Odense, hvor jeg første gang stiftede bekendtskab med Fru Schou ;-)
    Jeg holder af at kigger forbi din blog primært for de gode og stemningsfyldte billeder.
    Kh Louise

    SvarSlet
  65. Tillykke med bloggens 1 års fødselsdag. Jeg husker ikke lige præcis hvordan jeg fandt vej herind, men følger gerne med, og kan godt lide at du skriver om flere forskellige ting :)
    Kh

    SvarSlet
  66. Uh jeg vil rigtig gerne deltage i din give away.

    Jeg har tænkt og tænkt, men ved du hvad?
    Jeg har læst med hos dig så længe at jeg ikke kan huske hvordan jeg opdagede dig:)

    Tillykke med jubilæet, og gid du bliver ved mange år endnu!

    Kh

    SvarSlet
  67. Jeg fandt din blog på en udforskende tur rundt i bloglands kreative blogs for snart et halvt år siden. Kan ikke huske præcis hvor jeg fandt et link, men jeg blev med det samme fast læser. Tillykke med blogfødselsdagen! :)

    SvarSlet
  68. Stort tillykke med den første år. Fandt din blog via en anden blogs blogroll (kan ikke huske hvilken), det er sådan jeg har fundet de fleste af de blogs jeg læser fast.

    Super flot vase, den kunne jeg bestemt godt finde en plads til.

    SvarSlet
  69. Ih den er skøn!
    Stort tillykke!

    SvarSlet
  70. ja tak til at vinde den :)
    Har fundet dig gennem en blogroll, og blev "fanget" med det samme :)
    Tillykke med 1-års dagen!

    SvarSlet
  71. Du må ikke spørger en mor på barsel om sådan noget.. Husker det ikke.. Har haft dig på min google reader længe og læser med fast.. :)
    Og sikke en skøn give away.. Hold da op.!! Jeg håber selvfølgelig :)

    Tanja
    Nesrual@gmail.com

    SvarSlet
  72. Jeg kan heller ikke huske, hvordan jeg fandt dig, men kan derimod huske at jeg blev fanget af din header. Elsker tegningen! :)
    Og uh, hvor vil jeg gerne vinde vasen.
    Klem Pernille

    SvarSlet
  73. Hej...

    Har lige købt hus - mega stor beslutning!!! - og vil elske en Kähler vase til min nye stue...

    Jeg mener, jeg har fundet dig via bloggen Mor til Mernee, har læst med et par måneder nu :-)

    kh Annie anniechr@hotmail.com

    SvarSlet
  74. Tillykke med 1 års dagen for bloggen!
    Jeg fandt din blog tilfældigt, da jeg surfede rundt mellem de mange blogs.
    Den smukke vase vil jeg elske at sætte i stuen :)
    Kh Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  75. SEEEEEJT! :o)

    STORT TILLYKKE med bloggens 1 års fødselsdag!

    Jeg faldt over din blog, på et tidspunkt, hvor en eller anden havde linket til noget fedt du havde lavet. Kan desværre ikke huske hvem og hvad, men din blog er da et fornøjeligt og kærkomment fund :o)


    /Pia

    SvarSlet
  76. Hej Ninna:)
    Stort tillykke med fejring af v1 års dagen og sikke en give away:) Jeg har en stor samling af Kähler og vil da altid gerne have flere:)

    Jeg tror at jeg fandt dig via Maria som også havde en blog, men som stoppede da barn nr 2 kom - ved ikke om jeg er helt galt på... men sådan husker jeg det lige:)ellers vildt og lidt træls jeg ikke er stødt på dig noget før siden du har været der i så lang tid:)
    Men er glad for at have fundet frem til dig nu:)
    Elsker dine billeder og indretning:)

    Tillykke med manden:)

    mange hilsner Vicki

    SvarSlet
  77. Tillykke med bloggens 1 års fødselsdag - jeg deltager meget gerne i din give away.

    Jeg fandt dig via frøkenen & baronen helt tilfældigt, men din blog er meget flot ;-) Kirsten

    gyldenloev@c.dk

    SvarSlet
  78. Tillykke med fødselsdagen til bloggen!
    Jeg har fundet din blog på en af mine veninders blog. Hun følger vist med herinde, så du var med på hendes blogliste.

    Skøn præmie!

    /Line (vagn_girl@hotmail.com)

    SvarSlet
  79. Ihh altså...sådan en vase vil jeg da rigtig gerne vinde.
    Jeg kan faktiske ikke helt huske hvor jeg fandt din blog, men i hvert
    fald via en anden blogger.
    Vil sige, at du helt sikkert hører til blandt mine favoritter pga de alsidige indlæg og fine billeder.

    Kh Shina (klassisia.blogspot.com)

    SvarSlet
  80. Tillykke med blogfødselsdagen. Den fine vase vil sikkert have det godt hos mig:)

    SvarSlet
  81. Altså jeg har jo den med de gule striber- men vil da meget gerne vinde denne;)

    Og ja, tillykke med blogfødselsdagen!

    SvarSlet
  82. Jeg fandt dig helt tilfældigt en dag jeg kiggede efter nye blogs og har læst den fast siden.
    Og sådan en fin vase ville jeg ikke ha' noget imod at have hjemme hos mig(:

    SvarSlet
  83. Elsker striber og vandrette linier, det er vel nærmest en besættelse ind i mellem. Så vasen ville være smuk hjemme hos mig :)

    Jeg har ikke fulgt dig fra start, måske 3/4 år. Du havde et indlæg via en blogroll på en anden blog. Vist med nogle ret skønne bukser så vidt jeg husker, og så jeg gladeligt læst med lige siden!

    SvarSlet
  84. Hej

    Stort tillykke med din 1 års fødselsdag. Hvor er det bare en utrolig fin give away, elsker bare Kähler og har flere af deres ting, men kan ikke få nok.

    Jeg fandt din blog via Mama lola som havde linket til din give away.

    Glæder mig til forsat at følge din blog.

    Hilsen Mette (bypehrson.blogspot.com)

    SvarSlet
  85. Hip hip hurra... Tillykke søde! Hvor er det fantastisk at din blog fejre 1 års fødselsdag! Hvor er de vildt at der allerede er gået et år!!! Som du ved elsker jeg at følge din blog!!! Ej det skal jo næsten fejres med en flaske champagne i morgen... Hi hi!

    Kæmpe krammer fra mig

    SvarSlet
  86. Tillykke med fødselsdagen:)
    mail@jytteisberg.dk

    SvarSlet
  87. Stort tillykke med bloggens fødselsdag idag! Det har været spændende at følge dig, jeg ser frem til mere :)

    SvarSlet
  88. Stort tillykke med fødselsdagen - du har en SKØN blog! Jeg fandt dig vist via Apfelstrudel.

    KH Anna

    SvarSlet
  89. sikke en fin vase..er sikker på den vil passe super ind i den lejlighed jeg skal ha mig når jeg komme hjem fra Firenze..hvis man da er så heldig ;)

    SvarSlet
  90. Tillykke med din fine blog..:O) Jeg vil meget gerne vinde denne vase.

    Mange hilsner Lisa

    lisa-sp@sol.dk

    SvarSlet
  91. Tusind tak for en god blog. Jeg tror jeg fandt den via carlas cafe.

    Kh Pernille

    Pernilleudesen@hotmail.com

    SvarSlet
  92. Jeg kan ikke engang huske hvordan jeg fandt dig, men det er vildt lang tid siden! Og så var du jo så sød at donere en fed lilla taske til et blogtræf. Jeg er rigtig glad for at følge med hos dig! Og jeg er KÆMPE fan af kähler, jeg har 3 skåle, 3lysestager og en lille udgave af vasen, jeg vil så gerne vinde!

    Kh

    Sarahurgaard@live.dk

    SvarSlet
  93. Tillykke med din fine blog, jeg fandt dig da jeg en dag tilfældigt sad og søgte lidt rundt på nettet- vibs_lentz@hotmail.com

    SvarSlet
  94. Vil super gerne være med. Min mail er sofiejollmann@hotmail.com

    SvarSlet
  95. Elsker deres vaser! :) Jeg er med.

    SvarSlet
  96. Åh, jeg ønsker mig så brændende denne vase! Håber jeg vinder:-) Fandt din mail for nogle måneder siden, da jeg sad og kiggede på blogs, og er trofast følger.
    Tak for en dejlig blog og tillykke!
    Hilsen Louise (louiseutopia@hotmail.com)

    SvarSlet
  97. Blog-verdenen er stor og nogle blogs indprintes hurtigt på nethinden pga inspiration, passion og engagement! Godt gået og TILLYKKE!
    Mange hilsner, Anja

    SvarSlet
  98. Tillykke med din gode blog, læser den fast! :) Jeg har flere ting fra Kähler og denne vase passer perfekt til samlingen! :)
    Hilsen Natasja (natasjams@hotmail.com)

    SvarSlet
  99. Rigtig dejlig blog som jeg følger trofast :)
    Jeg vil gerne være med i denne skønne give away!

    Kh fra Sarah

    sarahbruhn@gmail.com

    SvarSlet
  100. mig os være mæ....
    Så fin en giveaway!

    Jeg fandt din blog via en andens blogroll (kan faktisk ikke huske hvis det var), men jeg følger med og læser ofte med...

    SvarSlet
  101. Helt klart fast læser, fandt din blog via en andens blog. Håber jeg er den heldige i din give away?? :-)
    Hilsen Kit
    (kitmalene@ofir.dk)

    SvarSlet
  102. åhhh det er jo denne vase jeg har ønsket mig i årevis! jeg fandt dig via google engang og har fulgt med jævnligt.

    mvh jenny clausen
    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  103. For filan da, sikke en gave. Jeg fandt din blog via en anden blog, og har fulgt med siden.
    Hilsen helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  104. kære Ninna Stort tillykke med det første år. En stor og dejlig dag. Synes du skulle have en lille kommentar med på vejen - dels fordi du er sej, men også fordi jeg nyder at følge dig & din skønne familie. KH
    PS er startet på uni med din søde veninde fra lutteridyl aka endnu en TEKO pige :)

    SvarSlet
  105. Jeg kom forbi din blog ved et tilfælde og jeg må sige at det ikke er sidste gang jeg kigger forbi... og så er der mulighed for at vinde så fin en vase. Det er bare slet ikke tosset. Håber jeg er den heldige:)

    SvarSlet
  106. Uh, den vil jeg gerne vinde :-)

    Jeg mødte dig faktisk før jeg læste din blog :-) På forårsmarkedet i Odense sidste år. Jeg syntes at det var nogle spændende ting du havde med og du bliver ved med at lave spændende og inspirerende ting.

    SvarSlet
  107. Ej.... jeg er altså nødt til at skuffe alle de andre der har meldt sig til... for vasen - den bliver min!! ;-)
    HÅBEFULDE smil fra Mia

    SvarSlet
  108. Jeg så dig på en blogroll hos Apfelstrudel : )
    Tillykke med det 1 år.

    SvarSlet
  109. Elsker din blog, -lige min stil, enkel og en masse god inspiration til både bolig, mode og kreative sysler :-)
    Fortsæt endelig, -Jeg læser meget gerne med endnu et år :-)

    Mener jeg fandt dig via bloggen carlascafe.

    Hvis jeg skulle være så heldig at vinde er min mail tdalgas@ofir.dk

    VH Tina

    SvarSlet
  110. Jeg er vild med din blog, men kan faktisk ikke huske hvordan jeg "fandt" frem til dig. Det var sikkert på en blogroll hos en anden blogger.
    Dejligt du skriver om hverdagen med alt hvad der hører til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, har glemt mailadresse. Det er tina4ever19@hotmail.com

      Slet
  111. Jeg tror jeg fandt frem til din blog gennem noget kommentar halløj :) Jeg er vild med din blog - dine billeder, din skønne lille Sylvester og dine kreationer. Og så er du jo bare super sød til at skrive kommentarer hos os andre (det kunne jeg godt lære noget af, hehe).

    mari@bondesen.org

    SvarSlet
  112. Jeg fandt dig på en blogroll hos en anden blogger, og jeg blev med det samme vild med dine keyhangers. Nu nyder jeg hverdag en af dine keyhangers samt din fine blog om din hverdag og dine fine ting. Bliv endelig ved på samme måde!
    Kh Karen
    PS Lækker give away!

    SvarSlet
  113. Nej hvor den godt måtte bo her hos mig...og fin præmie da det jo i virkeligheden ville være dig hvis du var en vase (altså ikke formen men striberne selvfølgelig ;)

    Åh hvordan stødte jeg på dig...hmmmm...tror såmen bare jeg surfede lidt rundt og så mødte jeg dig til Blogtræf her i Kbh, dejligt! Og endnu mere da vi fik lavet hækleklubben, ærgerligt at du nu er så langt væk :( Meeen så er det jo godt at man stadig kan følge med her. Stemmer i med de andre, jeg synes din blog er så fin og "ren"...slapper af herinde :)

    Kram

    SvarSlet
  114. Jeg kan ikke helt huske hvordan jeg fandt dig, men det har været via en anden blog for laaang tid siden.
    Jeg er vild med din stil og du er en af dem , som har gjort at jeg er blevet vild med det mere grafiske og sort/hvide.
    Du har en fantastisk stil og jeg elsker at se nye indlæg fra dig :)

    SvarSlet
  115. Stort tillykke med blog-fødselsdagen, og tak for en dejlig blog. Har ligesom så mange andre fundet dig via en anden blog....

    Og åhhhh den vase - den skulle ikke høre noget for at blive min :-)

    Kh Dorte

    dortebech@mail.dk

    SvarSlet
  116. lidt ekstra striber til mit lille værelse ville være dejligt!
    Jeg tror jeg stødte på dig via Anne eller Anne, eller måske var det efter jeg havde mødt dig til hæklehygge? Nå men jeg er i hvert fald meget imponeret over dine sy evner, de stoffer og teknikker du bruger er så fine! Håber snart du kommer forbi hovedstaden, for synes du er flyttet lige lovlig langt væk...

    SvarSlet
  117. Sikke en præmie..:)
    Jeg elsker at være her i dit univers - god stil, fed sans for at sætte ting sammen og en følelse af en dejlig person bag ordene.. Jeg tror jeg fandt herind ret tidligt - kan ikke huske hvordan, men sikkert pga noget lækkert (gætter neon og nøglesnor;)
    Kh Anne
    Anne_bc@hotmail.com

    SvarSlet
  118. Ninna, kære Ninna. Verdens kløgtigste luge :o)

    Jeg følger jo med, mest fra facebookopslag, for at følge lidt med i jeres liv. Og det er dejligt!

    Og vasen, -ja tak, den ville være pæn på Vesterbro!

    Tak for sidst, -hils K og S.

    Søren (lassenmail@gmail.com)

    SvarSlet
  119. Jeg synes det er den fedeste præmie ever. Nøhøj den er fin. Jeg har set dig hos pralerier, som jeg har på min blog-roll. Jeg har ikke set hele din blog endnu, men du er på vej mod min blog-roll. Jeg synes du har nogle fine ting at vise frem. Jeg har selv en lille dreng, så elsker ting, der handler om de små (der unægtelig kommer til at fylde det meste af ens liv. ostdahlAhotmail.com

    SvarSlet
  120. Ej hvorfor havde jeg ikke lige fået deltaget. Men altså det gør jeg i hvert fald gerne, så krydser fingre!!

    KH

    SvarSlet
  121. Eeelsker den vase! Så vil selvfølgelig meget, meget gerne være med i lodtrækningen.
    Jeg ved ikke, hvordan jeg fandt din blog (formentligt var det via et link fra en anden blog), men jeg nyder at følge med hos dig. :)

    SvarSlet
  122. Første gang jeg læste med var vist da du havde nogle grønlandske ting med... (link fra anden blog) og så var jeg draget :) . Den vase ville være skøn at tage med til en ny bolig på min vej. :)

    SvarSlet
  123. Den er så fin, den vase. Min genbo har en stående i sit vindue, og den er superfin med fx tulipaner i :) Tror jeg fandt din blog ved en tilfældighed; surfen rundt en sen aften, sikkert... :)

    SvarSlet
  124. Jeg har fuldt med herinde en stykke tid, hvordan jeg fandt dig husker jeg ikke.. det har nok være i en blogroll :) Men synes du har en fin og hyggelig blog! Vil gerne være med i 'kampen' om den flotte vase :)

    SvarSlet
  125. Du har en skøn blog og en skøn, skøn stil!
    /Sidsel, sidselhf(a)hotmail.com

    SvarSlet
  126. Jeg vil rigtig gerne deltage i din fine giveaway! Jeg har fulgt med i lang tid herinde - kan slet ikke huske, hvordan jeg faldt over dig. :-)

    Jeg er dog lige startet forfra med at blogge på www.harmonerende.blogspot.com og skulle selvfølgelig være fast læser igen.

    Mvh. Pernille
    pernille_weiss@hotmail.com

    SvarSlet
  127. Tillykke med 1 årsdagen!
    Jeg har allerede vasen i flere afskygninger, men der er altid plads til en Kähler mere :-)
    Jeg har fulgt med herinde i nogle måneder, faldt over den et sted i Blogland, kan ikke huske hvor... Jeg elsker at følge med i dit univers af kreative påfund, mode, indretning osv. Du har en skøn stil!
    Hyggeligt at rende ind i dig i Hørning i dag - og lidt pudsigt :-)

    Kh Karina (karinabilstrup@gmail.com)

    SvarSlet
  128. Hold da op! Den er så smUk den vase. Den må da gerne komme hjem til mig. Jeg kan faktisk ikke husk hvordan jeg fandt din blog, men det var nok en anden blog der førte mig her hen i sin tid. Keep up the good work :-)

    SvarSlet
  129. Halløj - 10 minutter i "trække-tid", vil jeg gerne være med. Fandt dig i surferrunde her i blogland og synes du har en rigtig fin blog.

    kh Mette, mette@bogblogger.dk

    SvarSlet
  130. vauw dejlig vase og dejlig side du har - jeg fandt dig også ved at surfe rundt.
    hilsen Charlottej05 (@) hotmail.com

    SvarSlet
  131. Hermed en ny læser til sin blog, -sikke dog den er skøn <3 Her vil jeg glæde mig til at tilbringe mange timer i fremtiden :) Fandt din blog på en anden blog hvor du havde skrevet en kommentar med alfabet plakaten fra Sirlig :) -Den hænger også herhjemme så måtte jo liige se ;) Og sikke en fed give away, den kunne jeg godt tænke mig :)
    Kh Ninett ninettbusch@gmail.com

    SvarSlet
  132. Uh-uh-uh jeg kan lige nå det, ikke? Tænk at jeg var lige ved at misse den her fantastiske give away - pyha.
    Tillykke med dit første blog år:-) Jeg nyder rigtig meget at læse med her, det er en virkelig dejlig blog du har stablet på benene. Mere af det samme, tak!
    Kh Cecilie

    SvarSlet
  133. Tillykke med dit første blog-år! Jeg har fundet din blog gennem "Hvor kragerne vender" og nyder at læse med.

    SvarSlet
  134. tillykke! jeg fandt dig ved at surfe rundt, denne vase har jeg ønsket mig forever! den er så smuk!

    mvh joan low

    flemmingdensode123@sol.dk

    SvarSlet
  135. Charlotte Madsen19. feb. 2012 kl. 15.21

    Hej fru Schou.
    Fandt dig via hjemmesiden www.livsstilsboheme.dk Dejlige ting du laver.Jeg er vild med ting til hjemmet.
    Måske er det der blog noget en ting man får lyst til, når man går på barsel! Min datter har også lavet en rigtig fin side. Jeg vil elske at blive trukket som vinder af vasen, da jeg lige har fået en fin gammel skænk i mørkt træ FORÆRENDE ( gavmildhedens tider er ikke forbi), og den vil se fin ud der. Hilsen Charlotte. mariecmadsen@gmail.com

    SvarSlet
  136. Sikke en fin Giveaway, jeg må vist hellere prøve lykken.
    Jeg er stødt på dig gennem Carlas cafe.

    Tillykke med 1 årsdagen.
    KH Sofie (sofie_lokkegaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  137. Ninna, jeg har læst med på din blog hele det sidste år, og det har været rigtig spændene, inspirerende, sjovt og hyggeligt :-)
    Det er virkelig inspirerende at læse med og jeg elsker dine indslag om bolig, trends, diy og familieliv.
    Synes også det er spændene du er prøver af med at være mode blogger med tøj, men er selv mere til bolig mode :-D
    Jeg kunne rigtig godt bruge den flotte vase på mine reoler hvor jeg lige har fået lavet billede collage væg over, inspireret af din :-)
    Tillykke med det første blog år håber du får mange gode fremover.
    Vh Janne
    Jertmann@hotmail.com

    SvarSlet
  138. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet