mandag den 20. februar 2012

Aqua


Det er næsten forår, og der er endnu engang en ny sæson på trapperne.... ny sæson=nyt tøj:-)
Jeg flader altid for vilde farver og print til forår og sommer, og i år synes jeg især at aqua-farverne er fine, og naturligvis blandet med mine all-time favoritter dyreprint og neon, jamen så bliver det da skisme ikke bedre:-)
Her er en collage med nogle fine sager, godt nok i den (meget) dyre ende, men man skal jo have lidt at drømme om ikke?? 
Outfit fra Chloe, tørklæde D&G, sweatshirt fra Etoile Isabel MArant, clutch fra Diane Von Fyrstenberg, sneakers fra Burberry
Outfitbillede er fra www.style.com, de andre er fra www.net-a-porter.com

 Jeg har lavet en ny nøglesnor i det fineste Libertyprint, som jeg synes passer PERFEKT til de fine aquafarver. Den kan også bruges med et helt ensfarvet outfit...
Hvis du skal have lidt print og aqua, så kan du købe den lige her i min shop, men skynd dig, for jeg har kun et begrænset antal:-)


10 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER også de toner - om det så er aqua, turkis eller mintblå..:)
    Jeg vil gerne shoppe en nøglesnor - den er da ikke til at stå for.. (kan jo egentlig selv, men dit blik for sammensætning er lækkert! og indimellem må man godt få lidt luksus ik';)
    Men jeg vil lige høre om du mon har en suttesnor i gråprikket med pink snor+tråd?
    Kh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne,
      Jeg har desværre ikke mere af det grå prikkede stof, men måske det kunne være noget Liberty? Jeg mere stof af det meste jeg har på shoppen, du kan jo lige sende mig en mail når du har fundet ud af noget:-) ninnarahbek@gmail.com

      Slet
  2. Har næsten boet i mit leo tørklæde siden jeg købte det, så det fra D&G er da næsten til at få hurtig hjertebanken over.

    Rigtig fin nøglesnor. Den kombi fungerer rigtig godt! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også fuldstændig vild med det tørklæde, men jeg gider ikke engang regne prisen om i DKKr. for det var næsten allerede for dyrt i Euro:-)

      Slet
    2. Men her er et direkte link http://www.net-a-porter.com/product/182480 hvis nu du skal forkæles lidt:-)

      Slet
  3. Nja, tror nu jeg må nøjes med hjertebanken, da der er så mange ting jeg ønsker mig.:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har lige tjekket prisen og jeg kan med sikkerhed sige, at jeg ikke har 2000 kroner til et tørklæde uagtet at lækker kvali, leo og aqua fungerer max! :D

      Slet
  4. Er helt VILD med den clutch!! De andre sager er også lækre!! ;-)

    SvarSlet
  5. Superfin nøglesnor - det må være den der hedder nr. 11, ikke? Den må jeg da have :-)
    Kh Karina

    SvarSlet
  6. Hej Fru Schou.

    Kan/vil du fortælle hvor du køber det fine neon gros grain bånd du bruger? Kan ikke få det i min stof2000 og det ville pynte på et kjoleprojekt jeg har kørende ;-)

    Med venlig hilsen
    Henriette.

    SvarSlet