torsdag den 2. februar 2012

Besøg


Vi har haft besøg af Sylvesters farmor og farfar i dag! Vi har hygget os og spist hjemmelavede fastelavnsboller, og så har Sylvester fået gaver, han er en heldig dreng med alle de gaver han får af sine bedsteforældre:-)

Jeg har købt et "mormor" smørebræt på tilbud i Decorate i Århus



Nye bøger er ALTID et hit:-) især med biler og andre maskiner!

Tusind tak for de mange gode kommentarer med tips i mit tidligere indlæg om hjemmesko, der er skønt med feedback, og god inspiration:-)




18 kommentarer:

  1. Uhmm de ser lækre ud de fastelavnsboller!
    Kommer du snart på barselsvisit;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro jeg gør Tenna:-) I næste uge? Jeg sms'er dig lige, det er vist nemmere:-)

      Slet
  2. Du tager så fine nogle billeder :-) Dejligt med nye bøger, de er også altid et hit her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-) Ja, bøger er bare lige sagen!

      Slet
  3. Hvor ser det lækkert ud - både fastelavnsboller, køkkenopstilling og den søde dreng;)
    Ville gerne shoppe sådan et smørrebræt;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne, de har dem vist også på tilbud i Imerco, det kan jo være det kan fås på nettet:-)

      Slet
  4. Det lyder da bare alt for hyggeligt. Glæder mig til at se dig senere på måneden :) Har du i øvrigt set mine drenge hjemmesko? Tror jeg skal lave nogle lidt smukke nogle snart :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er vildt fine:-) Godt syet!! Og ja, vi ses nemlig inden længe, jeg glææææder mig:-)

      Slet
  5. Nej, hvor ser han dejlig glad ud:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er fordi han har fattet konceptet "gaver" og ved de er i farmors taske når hun kommer:-)

      Slet
  6. Uh, alle dine hus-billeder prikker til min trang til mere plads og luft :) Fastelavnsbollerne ser lækre ud. De er på min to-do i morgen, men jeg savner dem her i aften ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. De var SÅ gode, altså hvis jeg selv skal sige det:-)

      Slet
  7. Lyder som en hygge eftermiddag. Bedsteforældre er bare sagen for børnene. Vi har haft en eftermiddag lignende jeres, dog uden fastelavnsboller, de ser super lækre ud;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det er så hyggeligt med de bedsteforældre, vi nyder så meget at være flyttet tættere på dem:-)

      Slet
  8. Gode stemningsbilleder :-) hvad måtte du mon gi' for smørrebrættet ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marie:-) Bare 100 kr, og de havde andre finde "mormor" sager sat ned med 50% også!

      Slet
  9. Hvor ser de lækre ud de fastelavnsboller og skønt med gaver fra farmors taske :-)
    Smut ind forbi min blog og deltag i min give away. Måske bliver du den heldige vinder af en lækker akrylæske fyldt med alle delene til at lave massevis af smukke smykker. diary.dk
    Kh Kamilla :)

    SvarSlet