torsdag den 23. februar 2012

Designletters

Jeg ville SÅ gerne have de fede Designletters, men når man vælger at give sit barn et langt navn, ja så betyder det at man hurtigt kan blive ruineret på bogstavkontoen hvad angår designletters.... Så jeg har lavet mine egne ud af wallsticker folie. Jeg er blevet inspireret flere steder i blogland til at forsøge mig med hjemmelavede wallstickers, blandt andet her og her.

Her er mit inspirationsbillede

Billedet er lånt her


 Og sådan ser døren til Sylvesters værelse ud nu


Jeg har printet bogstaverne ud, klippet dem ud og tegnet op på folien, nemt!!

Vi er syge på skift herhjemme, jeg er SÅ forkølet, og ved at blive godt og grundig træt af al den sygdom en ny vuggestue bringer med sig, så det her lille projekt er alt hvad jeg kunne overskue i dag, nu vil jeg tilbage til sofaen...

20 kommentarer:

  1. Jeg tænker netop, at med vores snart børn bliver en ret bekostelig affære med de fede Designletters. Hvor er det fedt med de hjemmelavede! Hvilken folie har du brugt?
    God bedring til jer!
    Kh Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, snart 3 børn, skulle der stå ;-)

      Slet
  2. Ja, det bliver hurtigt dyrt med de bogstaver, vi skulle have kaldt ham Ib!!:-) Jeg har købt folien her http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&UserID=465133
    Glæder mig til at se hvad du får lavet:-)

    SvarSlet
  3. Ser super fint ud!
    Jeg genkender helt klart sygdomsbilledet som en vuggestue bringer med sig..
    Rigtig god bedring!

    SvarSlet
  4. Sylvester er et sejt navn, ikke mindst med wallsticker : )

    SvarSlet
  5. Rigtig god idé med klæbefolien. Tak for inspirationen!
    Rigtig god bedring med jer alle!

    SvarSlet
  6. Super lækkert! Vi har selv designletters og det er indtil videre lige til at overskue L U A ;-) Palma venter lidt...

    SvarSlet
  7. Sikke en fin ide. Jeg holder også pengepungen på afstand af de dyre bogstavere, og så er det jo perfekt med en billigere løsning, der er lige så fin :).
    Træls med sygdom og forkølelse. Det kender vi også til herhjemme. God bedring og lad os så få noget forår!!

    SvarSlet
  8. Genial idé, det ser SÅ fint ud!

    SvarSlet
  9. Det ser bare super flot ud.
    Må jeg spørge hvor du har købt dit folie.

    Rigtig god bedring til jer!

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. God ide :-)
    Jeg har sendt dig endnu en mail....
    Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  11. Hvor er det blevet fint :)

    Hvis du gerne vil have nogle ala designletters, så har Bahne fået en billigudgave i mærket HOME ART - til 10,- pr bogstav :)Ikke helt så fin, meeeen til 10,- stykket kan man leve med det :)

    /Bianca

    SvarSlet
  12. Dine bogstaver er da meget mere cool, de er super flotte! God bedring-kan virkelig anbefale echina 5:)

    SvarSlet
  13. Hvor er de fede, og super godt fundet på.. Hvor har du købt wallstickers i hele stykker,måske i farvehandlen?

    God bedring!

    SvarSlet
  14. Det ser da så fedt ud Ninna! Noget pænere end det jeg har lave på D´s dør med MT;)

    SvarSlet
  15. Ih det ser godt ud. (tak for link)

    SvarSlet
  16. Hvor er det en super ide..
    Har lige tilmeldt mig som læser hos dig, super spændende blog..
    Glæder mig til at følge dig..
    Kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Det ser super godt ud. Vi har noget lignende på Adams værelse herhjemme - dog ikke hans navn. :-) Du kan se det her, hvis du har lyst. http://harmonerende.blogspot.com/p/adams-vrelse.html

    Knus fra Pernille

    SvarSlet
  18. Tusind tak for alle jeres søde kommentarer:-) Det er jo lige præcise det, der gør det sjovt at blogge, så TAK:-)

    SvarSlet