mandag den 27. februar 2012

Forårsfavoritter


Kan i mærke det??? Foråret er på vej, OGSÅ selvom det regner for vildt lige i dag....
Jeg har lavet en lille collage med helt uunværlige ting til at gå foråret i møde med og i:-)

Parka fra Ganni, nederdel fra Acne, sweatshirt fra Ganni alt er set på den fantastiske webshop (hvor billederne også er lånt fra) YouHeShe,  Støvler og clutch er fra ZARA

Det er vigtigt at investere i nogle få gode ting, det bliver man simpelthen gladest for i længden. Og flere af disse ting kan man bruge flere år og stadig være helt med på beatet;-)
Den grønne parka har jeg for eksempel selv fra sidste år (dog ikke fra Ganni), den grå sweatshirt skulle gerne ligge i min postkasse om et par dage, og den er en udødelig klassisker og fås i MANGE varianter. Støvlerne er lidt en Acne kopi, men til en pris der kan betales. Den fine clutch synes jeg har et skønt etnisk look, som jeg altid bliver så vild med, når vejret bliver varmere. Og nederdelen fra Acne er bare SMUK:-)

Jeg er SÅ glad for at I vil læse med på min blog, og jeg nyder alle kommentarer jeg får:-) Jeg har ikke fået svaret tilbage på dem i sidste uge, da vi alle var syge på skift, og weekenden stod på Københavnertur, men jeg er stærkt tilbage nu:-)

4 kommentarer:

  1. Herovre sner det! Fine sager du viser frem:)

    SvarSlet
  2. Ih, den parka er da bare for skøn, den gad jeg virkelig godt eje!!! Har desværre ikke lige 1600,- til en jakke lige nu - gad vide, om man kan finde en lidt billigere udgave af den :-) Hvilket mærke er den, du har fra sidste år?
    Jeg kan bestemt mærke, at foråret er på vej, i går aftes da jeg gik tur med hunden, nød jeg at se vintergækkerne piple frem og høre fuglenes sang - SÅ SKØNT!!
    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina:-)
      Jamen den jakke jeg har fra sidste år er faktisk bare fra H&M LOGG, og nu har jeg lige tjekket, de har faktisk en der ligner rigtig meget igen i år, se her http://www.hm.com/dk/product/95943?article=95943-C den ser superfed ud synes jeg:-)

      Slet
    2. Hvor sødt af dig at kigge efter en for mig, mange tak for tippet!! Den ser rigtig fed ud - den vil jeg klart overveje, havde nok forestillet mig en i grøn, men camel kunne måske også være meget fedt :-)

      Slet