onsdag den 29. februar 2012

Klokken slår

Og tiden suser derudaf...
Vores dage går så stærkt, vi vil gerne nå så meget!
Vi har en deltidsplads i Sylvesters vuggestue, og jeg er i øjeblikket på kursus, så det er med at få alle enderne til at hænge sammen!
Om aftenen ser vi MadMen, jeg er håbløst bagud med ALT hvad der har med serier og film at gøre, så jeg ved godt det er old news, men er du vimmer den serie er fed! Vi snupper gerne en 2-3 afsnit på en aften, og Kim er lige så vild med den som jeg er:-)


Stearinlys om aftenen...

Høj solskin om dagen!

Min nye smukke Omaggiovase som jeg har fået fra Kähler, i kan finde den her

15 kommentarer:

  1. Wauw hvor er den fiiiiiinnnnnnn.... Heldige du ;0).

    Jeg fik slet ikke sagt at vi godt kan d.10 marts :0). Jeg glæder mig så meget til at vi alle skal rå hygge. Bliver i til en grill pølle?

    Krammer

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde, det tror jeg helt bestemt vi gør:-) vi kan lige snakkes ved til spinning på tirsdag:0)

      Slet
  2. Hvor lyder det hyggeligt med fælles seriehygge..:) Tror jeg skal indføre det herhjemme når begge tøser sover om aftenen engang. Og dejlige billeder - der ser så lækkert ud hos jer.
    Kh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig et hit Anne, det er meget sjovere at se noget som man selv vælger, i stedet for alt det møg der er i fjernsynet!! Jeg håber for jer at i snart får jeres aftener igen:-)

      Slet
  3. Åh altså, den vase kan da gøre enhver kvinde jaloux;):)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også MEGET glad for den:-)

      Slet
  4. Sjovt! Vi er netop også gået i gang med Mad Men. Jeg har været hele serien igennem, men nu er vi også startet på at se den sammen. Det er hyggeligt.
    Kh Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig vildt hyggeligt:-)

      Slet
  5. Ja mad men er totalt godt! Jeg skal til at igang med 3. sæson..

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvom det går lidt langsomt i serien, så er den faktisk ret spændende, glæder mig hele tiden til næste afsnit:-)

      Slet
  6. Uh, Mad men holder max! Er ikke det store seriemenneske, men det er virkelig god fjernsyn og den bedste måde at holde hyggeaften på! ;)

    Og den kalender der. Den har altså haunted mig i drømme lige siden du viste den! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de bedste hyggeaftener:-)
      Maiken, den kalender er SÅ fed, og nu er vi skiftet til en hvid måned, og pludselig ser stuen anderledes ud, det er fantastisk:-)

      Slet
    2. Arh men, bare begrebet "at skifte til en hvid måned" holder da max. Så er der også forår indendøre. ;)

      PS: Vis vis!

      Slet
    3. Og så sneg der sig 2*"holder max" ind i mine kommentarer. Lidt kikset, men nevermind. Både Mad Men og kalender fortjener det. :D

      Slet
  7. Hmm ligesom jer er også vi håbløst bagud. Vi har netop lånt os til den første sæson af MadMen og har nu set de første to afsnit - jeg lader mig fortælle at de første 2-3 afsnit lige skal kickstarte en, men at den derefter tager en med storm... kan mærke det bygger sig op og glæder mig til i aften at drøne endnu et afsnit igang :-)

    SvarSlet