fredag den 10. februar 2012

Make up pung

Jeg har længe trængt til en ny make up pung, og nu har jeg syet en til mig selv. Jeg har brugt det smukkeste Libertystof, en lille rest jeg har købt for lang tid siden i en "resteblanding" fra Line, og jeg synes bare det print her er noget af det flotteste, ville ønske jeg havde metervis af stoffet, for eksempel til sengetøj!!



Her er noget af det make-up jeg bruger allermest... Men jeg har glemt min mineralpudder fra Youngblood, den kan jeg ikke leve uden :-)

Hvad kan du ikke leve uden?

I går fejrede vi Kims 35 års fødselsdag, og i morgen skal vi fejre ham endnu mere, heldige asen!!!!

Glædelig fredag til jer:-)

14 kommentarer:

  1. den skygge kender jeg ...:-) Smuk pung <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror ikke det er den Louise:-) Denne her er nemlig ikke så gammel:-)

      Slet
  2. Det var en god måde at bruge det lille, højt skattede, stofstykke. Jeg har også lidt en svaghed for fine make up punge, selvom der ligesom er en grænse for, hvor mange man har brug for.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har også kredset om det længe:-)

      Slet
  3. Touche Eclat fra YSL (som jeg kan se, at vi er fælles om ;), min nye lip- og cheek tint fra BeneFit (http://www.benefitcosmetics.com/product/view/pocket-pal, min VitaZing dagcreme med en anelse farve fra Origins og en mascara (hvor jeg ikke er ret kræsen). Med de få ting, kan man faktisk se levende ud efter 12 timer i et fly fra Brasilien til Europa ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen så er jeg da næsten klar til en tur til Brasilien Ditte:-) Så mangler vi bare at overtale bankmanden også....

      Slet
    2. I skal være velkomne, hvis det lykkes :)

      Slet
  4. Lækker! Jeg er netop på udkig efter en fin makeuppung og toilettaske. Tager du mon imod bestillinger?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette:-)
      Jeg har kun stof nok til en make up pung der er lidt mindre end denne, men du kan lige sende mig en mail på ninnarahbek@gmail.com

      Slet
  5. Rigtig fin makeuppung. Hvor er jeg bare langsom.. Det går først op for mig nu at dit navn kan læses på hovedet!! smart!

    Som barslende mor findes der vist ikke noget i makeuppungen pt der er uundværligt. Desværre.. Men jeg trænger til det!
    Tillykke med din mand.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha, det er helt okay at være langsom:-)
      Altså hvis jeg må anbefale noget, så er det mineralpudder, det tager 30 sekunder.... Men jeg kan godt huske det, det eneste der i virkeligheden er uundværligt er jogginbukserne:-)

      Slet
  6. Mums mums mums, den er lækker! Elsker det stof og er så heldig at have et par bukser fra Line's hånd i det print.
    Jeg kan ikke leve uden min Jane Iredale mineralpudder og mascara.
    Kh Ulla :-)

    SvarSlet
  7. Hej!

    Fantastisk make-up pung. Kan nogen fortælle mig hvad er navnet på det print?

    Kh Line

    SvarSlet
  8. Jeg kan se du også er fan af Chanels make-up. Det er jo bare fantastisk! Fin blog du har dig :)

    stylebyjosephine.blogspot.com

    SvarSlet