fredag den 17. februar 2012

Puder


Jeg har længe tænkt på at lave nye puder til stuen, og forleden fandt jeg bare det perfekte stof! Kender i det, når man leder efter noget bestemt, og så finder man noget der overgår det man ledte efter?? Sådan havde jeg det med mit stofkup, og noget af det var endda på udsalg:-)

Den pude der har ens stof på begge sider, er af en temmelig dyr metervare (Libertypriser), men det er SÅ smukt synes jeg, og jeg har lyst til at sy kjoler og tasker i det også!!

Den anden pude er i to slags stof, men stadig i sort/hvide faver. 




I baggrunden kan i også se vores nye kalender, flere billeder med den på et andet tidspunkt:-)

Jeg er vildt glad for at SÅ mange har lyst til at være med i min giveaway, og du kan stadig nå det, hvis du ikke allerede er tilmeldt:-) Og det er ALLE der kan deltage, blot husk at skrive din mailadresse...

På mandag er det fastelavn, og jeg GLÆDER mig til at vise jer hvad Sylvester skal være..... Spændende:-)

30 kommentarer:

  1. Super smukke klassiske og yderst stilrene :)

    SvarSlet
  2. Fede puder, fed kalender!! Lucky you :)
    Hvor er stoffet (den øverste) fra?
    Er selv på udkig efter stof så jeg kan sy selv til vores nye 6 personers sofa! Den kræver en del puder nemlig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kira, tak for de fine ord:-) Stoffet er fra en stofbutik i Skanderborg, jeg ved ikke om man kan få det andre steder, desværre!

      Slet
  3. lækkert stof! kan sagtens se en kjole for mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? Det tror jeg altså også godt jeg kan... Men et lidt større projekt end en pude...

      Slet
  4. Virkelig fine puder - jeg kan godt forstå du er vild med stoffet.

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare fine. Smukt, smukt stof altså!

    SvarSlet
  6. Ej hvor er de bare fede, kunne jeg godt lige bruge til min sofa. Hvor har du købt kalenderen?
    /Maria

    SvarSlet
  7. Super fede. Både pude og kalender. Jeg er særligt vild med det pikkede stof, hvor købte du mon det? Kan lige se en kjole i det. Hjertesuk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha, der fik jeg så lige skrevet "pikkede" på din blog. Sorry! Mente naturligvis det prikkede ;)

      Slet
    2. Ha ha ha ha ha, der er fandme sjovt Julia:-) NÅ, men det pRikkede stof er fra Malika og Rosa, det fås også i omvendte farver:-)

      Slet
  8. Super lækre puder, som vil passe perfekt til den sofa, som jeg skal til at betrække om. Den skal være sort - og sofapuderne skal være sort & hvide i skønne grafiske mønstre. Dine puder ville være perfekte...

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må i gang med symaskinen, det er så dejligt når man får lavet noget man virkelig ønsker sig:-)

      Slet
  9. Ej, hvor er de fine! Er stoffet fra Stof og Sy? Det er en god butik, ikk? Og den kalender sukker jeg også efter:)

    SvarSlet
    Svar
    1. YEs, stofmekkaet i Skanderborg, de har fået en ny stamkunde:-)

      Slet
  10. Wow de puder er vildt fede ;) God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maria, og i lige måde:-)

      Slet
  11. Super fine puder.
    Syr du kun til eget forbrug eller kan man måske bestille??

    SvarSlet
    Svar
    1. Som udgangspunkt kun til mig selv, men du kan skrive til mig på ninnarahbek@gmail.com, så kan vi se på det:-)
      Og tak for de søde ord:-)

      Slet
  12. Ej, det er jo alt for fint det stof! Det kan jeg godt forstå, at du har lyst til at lave 100 ting af! Hvor er det købt og til hvilken meterpris, hvis jeg må spørge? Det kunne jeg måske også godt blive NØDT til at lave noget af :)
    Glæder mig til at ses imorgen. Forårsmarkedet er efterhånden et fjernt minde :)
    Knus Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fra Stof og sy i Skanderborg, og det kostede 179 kr pr. meter, men det er ikke særlig bredt, så en halv meter brugte jeg til denne ene pude...
      Det bliver SÅ hyggeligt i aften:-)

      Slet
  13. Såå fine puder. Virkelig noget lækkert stof!!

    SvarSlet
  14. Hvor er de bare smukke de puder! Er helt vild med dem! :-)

    Mvh. Pernille

    harmonerende.blogspot.com

    SvarSlet
  15. De er virkelig smukke!
    Jeg kunne godt fristes til noget lignende - synes bare det er så svært at sætte noget til vores brun/grånistrede sofa...
    Go' weekend..
    Kh Anne

    SvarSlet
  16. Meget smukke puder, er meget vild med den sorte tittekant og specielt den prikkede pude :o)

    SvarSlet
  17. Hej
    De er bare super fine :) liberty stoffet er det også fra Stof og Sy?? Den kan varmt anbefales, Lene der har den er meget sød og hjælper gerne også hvis man er kørt fast... De holder lukket nogle dage her i løvet af de næste uger, for at få lavet om så det blir spændene. De har forøvrigt også en del strik...

    Vh. Sofie

    SvarSlet