mandag den 6. februar 2012

Søndagsfashion

Og nej, der er ikke meget modeuge over Hasselager, men i går var jeg til barnedåb, en sød lille dreng skulle døbes, og så er der jo en fin anledning til at "gøre lidt ud af det":-)
(Og på opfordring fra sidste modeagtige indlæg, som i kan se her, tør jeg godt at kaste mig ud i det igen;-))
Men jeg blev altså lidt genert, da jeg opdage genboen i sin gang, synes pludselig det virkede helt fjollet at stå der og posere for sin mand en søndag formiddag....





Jeg har min elskede uldfrakke fra COS på, den er ikke varm, men smart og nogengange er det bare det vigtigste:-) mine nye armbånd, og min ynglingslæderjakke fra Saint Tropez på.

Har i haft en god weekend??:-)

9 kommentarer:

  1. Hihi, jeg vælger også tit æstetikken frem for det varme. Men med min nye frakke kan jeg få begge dele vil jeg vove at sige!
    Hurra for pinlighed ;)

    Kh

    SvarSlet
  2. PS du ser brandgodt ud (igen!)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK, hvor er du sød Anne:-) Jeg har også en dynejakke, men jeg føler mig bare ikke helt så tjekket i den, men den er varm, og helt klart det stykke overtøj jeg bruger mest!

      Slet
  3. DEN er pæn og det er du dælme også!
    Men nøj det ser irriterende koldt ud med de arme der stikker ud, jeg ville dø:) Gid den fandtes med lange ærmer foeret med polarpels:)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK Line:-) Den er vildt kold, og det var også kun til at holde ud fordi jeg skulle til fest, og altså bare til og fra en bil der fragtede mig frem og tilbage:-) Men læderjakken hjalp lidt på at holde varmen:-)
      Lige nu burde man bare have polarpels i alt sit tøj:-)

      Slet
  4. Du er så fin, frakken er rigtig fed;) Men jeg er alt for praktisk og alt for frossenpinds-agtig til at holde varmen i andet end dynefrakken lige pt!

    SvarSlet
  5. Hvor er den frakke lækker! En skøn forening, hvis jeg kunne ville jeg pifte ;)

    SvarSlet
  6. Modeuge go home! Du er laber :)

    SvarSlet