søndag den 19. februar 2012

TADAAAAAAAAAAA


SÅ har jeg fundet en vinder i min giveaway om denne fine Omaggio vase fra Kähler

Jeg har brugt Random.org, og ville have kopieret billedet over og vist her, men det kan jeg simpelthen ikke finde ud af, jeg kan kun gemme som et link på min MAC!!
Der var 139 deltagere, og vinderen blev nr 111, bag dette nr. gemmer sig MARIA  (der er et par stykker der har skrevet 2 beskeder, og de tæller altså kun som 1) STORT TILLYKKE med vasen, jeg sender dig en mail med det samme:-)
Jeg ville ønske der var vaser til jer allesammen, for i er SIMPELTHEN for søde, jeg har læst hver eneste kommentar flere gange, og fået kendskab til mange nye fine blogs, TAK for det:-)
Rigtig god søndag aften

5 kommentarer:

  1. Tillykke til den heldige vinder.
    Tryk command, shift, 3 samtidig for at tage et skærmbillede og command, shift, 4 for at tage et udsnit af skærmen :-)

    SvarSlet
  2. Yay hvor er det fedt!!! Tuuusind tak ;)

    Jeps, command/shift/4 er genial.

    SvarSlet
  3. Ja, stort tillykke Maria, dit heldige asen:-)
    Og tak for tips, det må jeg lige prøve af, jeg er ret ny på MAC, så der flere ting der lige driller lidt ind i mellem...

    SvarSlet
  4. Tillykke til den heldige vinder... tror måske jeg er kommet til at deltage 2 gange - bestemt ikke med vilje og ikke for at snyde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christine, ej det ved jeg godt det ikke er:-) Den eneste grund til jeg skrev det, var bare hvis nogen kunne finde på at sidde og tælle, så ville det ikke passe med antal kommentarer nemlig:-)

      Slet