fredag den 10. februar 2012

WANTS

Jeg bruger (igen) tiiiiimer med at pin'e lige her, og jeg skal virkelig anstrenge mig for ikke at købe mig fattig i alt muligt på nettet.... fristelserne er mange!!
Krus fra Ferm Living

Billedet er fundet på denne FANTASTISKE finske blog

Stiletter med neon fra ZARA
Kære smukke HAY stol, jeg drømmer om dig om natten:-)


SMUK taske fra ZARA

Nå, nu vil jeg se X-Factor og drikke rødvin med min søde mand, og så vil jeg drømme videre om smukke stole og andre sager i nat:-)

5 kommentarer:

  1. Jeg bruger også timer på at pinne -og drømme om lækre sager :) God fredag aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også helt vildt i øjeblikket-har sågar kigget på samme krus og stiletter!

      Slet
    2. Ej hvor sjovt:-) Jeg tror nu det bliver ved drømmen med de stiletter, jeg ved slet ikke hvornår jeg skulle tage dem på.... Men smukke, det er de:-)

      Slet
  2. Den lækre stol har jeg også kigget på. Jeg drømmer om nyt spisebord med forskellige stole til, og den ville være så fin dertil.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej lige præcis det samme tænker jeg Karina:-) Vi har i forvejen petroleumsblå Eames med stålben, og tror bare det ville passe så fint sammen:-)

      Slet