søndag den 12. februar 2012

Weekend og fødselsdag


Det er eddermame godt for selvtilliden at bede om ris/ros i kommentarfeltet;-) Jeg er vildt stolt over al den ros, og har da lige benzin nok på bålet nu til de næste maaaaange måneders blogging:-) TAK!! Det betyder meget for mig med de mange ting ved bloggen i kommentarer, jeg tager hvert et ord til mig:-) Jeg er især glad for at høre at mit "selv-portræt" i headeren kan "trække"læsere til, det er jeg nemlig selv ret glad for!

I weekenden har vi fejret min søde mands 35 års fødselsdag, og når man sådan bliver "halv-rund", så skal det fejres:-)Vi har haft huset fyldt med gæster, her er lidt "blandede bolcher"






Min ynglingsskjorte fra Malene Birger har jeg ikke brugt længe, men nu har den fået nyt liv med min grå strik fra COS, føler mig meget"classy":-)

8 kommentarer:

  1. Dejlige billeder. Og det er faktisk en af de ting jeg godt kan lide ved din blog. Og så kan jeg også rigtig godt lide dit selvportræt, som jeg syntes udstråler alt det jeg oplever din blog og dig som. Nu glæder jeg mig bare rigtigt meget til at møde dig IRL på lørdag ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de fine ord Julia, det betyder meget! JEg glæder mig også rigtig meget til på lørdag:-)

      Slet
  2. Tillykke til Kim! Og ja du ser meget classy ud:)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med din mand.
    Kan godt lide dit classy's look:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de fine ord Mette:-)

      Slet
  4. Og så fik man lige lyst til lagkage ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har en hel 1/2 lagkage tilbage, så bare kom og få et stykke:-)

      Slet