torsdag den 29. marts 2012

Bukser og biler

Sylvester er så stor nu, at han selv kan hjælpe til med mange ting! Jeg har derfor prøvet at hjælpe det lidt på vej, han er VILD med biler, og har efterhånden en hel kasse fyldt til randen. Jeg har lavet et billede af en bil i wallsticker folie, og sat på kassen, så han ved hvor de skal hen.


Jeg har også syet et par grå velourbukser med neongule tittekanter ved lommerne. Sylvesters ben vokser så hurtigt at man næsten kan se dem gro, så det er svært at følge med på buksefronten!!



Detalje fra Sylvesters værelse


Jeg har lavet en hel del Leo make up punge der allerede er sendt afsted:-) Jeg har syet 2 ekstra, og sat dem til salg her, det bliver de sidste jeg laver!

3 kommentarer:

  1. Rigtig fin bil-kasse - tak for ideen;-)

    SvarSlet
  2. What a great idea, must try that to get my boys to clean up more often :)

    All the best
    Margret

    SvarSlet