fredag den 30. marts 2012

Cool med gul...

Der gået total gul i den herhjemme...
Jeg har shoppet lidt til min dejlige smukke forårsdreng:-)
Selvom jeg desværre ikke vandt et gavekort hos Rakel, så kunne jeg ikke lade være med at kigge forbi Elle Belle, som virkelig er en fin webshop, med super service.
Jeg har desuden købt RAP sandaler her, de har også en fysisk butik i Århus, som har et rigtig godt udvalg af sandaler og overtøj!


Nå ja, og et lille nyt saltkar fra www.decorateshop.dk, i ja, GUL!!


Det fineste kort fra Mar Mar, synes det passede perfekt i farverne til tøjet:-)


7 kommentarer:

  1. Lækre sager. Elle-belle er jo min lokale tøj-pusher, så er helt med på hvor mange lækre sager de har i butikken :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh hvor er du heldig at på tæt på så fin en butik:-)

      Slet
  2. Gul er skønt:) og fin blog du har!

    SvarSlet
  3. hvor er de fede de sandaler. hvor er gult forfriskende - med eller uden påskeferie;)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også mine favorit drengesandaler! Og gul er SÅ forfriskende....:-)

      Slet
  4. Det er også mine ynglings drengesandaler! Og gul er SÅ forfriskende....:-)

    SvarSlet