torsdag den 15. marts 2012

FAQ

Jeg er startet på min FAQ, mest omkring stof og materialer, men også omkring ting fra mit hjem og mit klædeskab!
Hvis der er noget du gerne vil spørge om, så skriv endelig i kommetarfeltet her, eller på min mail ninnarahbek@gmail.com, så vil jeg så vidt muligt svare og få det med på FAQ siden:-)
Og TUSIND tak til alle jer der læser med og kommenterer, det giver mig mange smil på læben i løbet af en dag:-)

Sylvester fik for lang tid siden en af Anne's djævlehuer, jeg synes nemlig godt man kan bruge sådan en selvom man ikke er en lille baby:-) Først var Sylvester ikke så vild med at få den på, men i dag kunne jeg ikke få den fra ham igen...



Og så er det jo i morgen jeg trækker en vinder i min LEGO DUPLO giveaway
Så skynd dig at smide et lod i puljen:-)

Rigtig dejlig torsdag aften:-)

7 kommentarer:

  1. Super idé, især for hende som har spurgt til kalenderen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi, ja det tænkte jeg nok:-)

      Slet
  2. Hvor er han bare fin! Og god ide med en FAQ, det skulle måske også hoppe med på....tænke tænke...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg du skal gøre:-) Den er god at have til at henvise til når man får stillet de samme spørgsmål!

      Slet
  3. Fede billeder, er ret vild med billedvægen og din blog helt generelt. Glæder mig til at snuse i din faq, det var en god ide.
    Og kan det passe du lige har været i kvickly i Skanderborg? Er ret sikker, kunne kende dig på den fede jakke... Hvis det altså var dig ;)
    Hilsen Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette,
      Tak for de fine ord:-)
      Jo jo, jeg var en tur i Kvickly i Skanderborg i dag, vi skulle ned og hente sushi, og så var vi nede og fodre ænderne for enden af p-pladsen:-)
      Kom hen og sig hej en anden gang;-)

      Slet
  4. Det skal jeg nok :) var det sushi fra den nye restaurant? Og hvis ja var det godt? Ses en anden gang, måske i stof og sy ;)

    SvarSlet