torsdag den 1. marts 2012

Flere puder

Jeg har jo syet nogle puder i sort/hvidt grafisk mønster, du kan se dem her, og eftersom vores sofa er mørkegrå, synes jeg der manglede en kontrast af en slags. Vi har en karrygul HAY pude, men det var ligesom ikke nok.
I dag fandt jeg så STOFFET, der lige kunne skabe den helt rette stemning, og nu pynter det som pude:-)




Den sort/hvide leo-pude har jeg også lige lavet, den matcher ret godt synes jeg! Nu trænger vi vist heller ikke til flere puder i sofaen:-)
JEg har købt det blomstrede stof i Stof og Stuff i Århus, leo-stoffet er fra Stof og sy i Skanderborg, jeg har købt det hele (det var på tilbud), så der er desværre ikke mere i butikken, men jeg kommer nok til at vise jer lidt forskelligt i det stof, for det er min nye kærlighed:-)

Lige en lille infomeddelelse!! Jeg bliver efterhånden kontaktet ret ofte, af forskellige firmaer og PR-folk, om at vise ting frem på min blog. Nogle gange siger jeg ja, i kan læse mere om min holdning til den slags under fanen ETIK øverst oppe. I vil dog aldrig være i tvivl hvis noget på den ene eller anden måde er sponsoreret. Mest af alt er bloggen MIN, og det vil den blive ved med at være:-)

Rigtig god aften, nu vil jeg ind og sluge et par afsnit MadMen:-)

6 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud, Ninna. Det giver lige lidt kontrast, men stadig et roligt, samlet indtryk! Skønt når man falder over den slags gode tilbud, som du gjorde med stoffet og det så lige er "den store kærlighed":)

    SvarSlet
  2. Lækre puder ;0) tror godt jeg kunne finde på noget lignende i min sofa

    SvarSlet
  3. Virkelig lækre puder! Er vild med det farvede stof du lige fandt, fantastisk at finde det helt rigtige.

    Jeg har også leo-stoffet, og også købt i Stof og Sy i Skanderborg (og her går det op for mig, at du må være ret lokal :D?)... mit blev oprindeligt købt til at sy bukser til mig selv, men de blev mildest talt ikke særligt pæne, så tror snart de bliver slagtet, og bliver til at par mindre bukser til min datter ;)

    SvarSlet
  4. Du er simpelthen super god til at ramme den fede stil... Love it.. :)

    SvarSlet
  5. Fede puder og stoffer. Tror vist lige jeg skal et smut i stof og sy efter det der leo stof- tror D ville blive glad for en kjole i det!

    SvarSlet