fredag den 2. marts 2012

Forår

Jeg er vist ikke den eneste der har lagt mærke til at foråret er kommet, lad os håbe at det er for at blive:-)
I dag var jeg ude med Sylvester, og han havde sin forårsjakke på for første gang. Jeg købte den da der var udsalg i COS for et par måneder siden, og den passer ham perfekt:-)







Der bliver undersøgt for sten på hele vejen, og "plaget" om cykeltur! Jeg tror Sylvester kunne være ude hele tiden, hvis han selv måtte bestemme!

I morgen skal vi holde en rigtig voksenfest, Kim blev jo 35 år for et par uger siden, så i morgen skal det fejres med "gutterne" og jeg har fået lov at være med, YAY:-) så SKÅL og god weekend:-)

22 kommentarer:

  1. Han er så charmerende. God fest i morgen :)

    SvarSlet
  2. Det er lige så man kan se hvor han nyder foråret og det har da også bare været et par helt vidunderlige dage, sådan må Marts gerne blive ved. Huen er super sød, detsværre ville det aldrig gå med en hvid hue i vores famile. Børnene er simpelthen som rullet i mudder hver eneste dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er kun 1 1/2 år gammel, og er ikke begyndt på at "vælte" rundt ude i mudder endnu, så det går fint med en hvid hue indtil videre:-)

      Slet
  3. Han ser så sej og lækkre ud Ninna;) De støvler der har vi også herhjemme og de er bare fine!
    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare de bedste vinterstøvler, ALLE pengene værd!

      Slet
  4. Hvor er han bare skøn! Han ser lang ud?! Nu må vi snart finde tid til en playdate, skal bare lige have bolig-tingen overstået først. Lyder skønt med fest imorgen, hyg jer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er meget lang af sin alder, han bruger allerede 98 i tøj! Folk tror tit at han er ældre end han er!
      Og ja, playdate snart:-)

      Slet
  5. Hvor er din drengs skønne jakke fra, er det en forårs jakke???:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er fra COS og ja, det er en forårsjakke:-) Jeg købte den da der var udsalgi januar, så den er nok væk nu!

      Slet
  6. Åååårh hvor er han nuttet.... Og super fin jakke!

    SvarSlet
  7. Hvor er han bare en lille lækkermås! Også jakken!!:)
    Og skønne puder i sidste indlæg - fik slet ikke kommenteret dem - lækre!!
    I må ha' en skøn aften i morgen:) Uh glæder mig til ammeriet er ovre - så skal vi også holde fødselsdagsparty;)
    Go' weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anne:-)
      Ja, det er skønt at få sig selv tilbage igen efter amning, selvom jeg nu også nød den tid, og godt kan drømme mig lidt tilbage til den ind i mellem:-)

      Slet
  8. Forårsvejret indbyder altså også at være udendørs. Og outfittet er vildt fint. Ærgrer mig næsten helt over at jeg kun skal klæde tøser på, haha.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh altså Maiken, jeg har det jo lige omvendt, ville SÅ gerne shoppe pigeting:-)

      Slet
  9. skøn jakke, virkelig fin :) ja, og barnet også for søren!!

    SvarSlet
  10. Det er så dejligt med solskin! Det må gerne blive ved:)
    Rigtig god weekend:)

    SvarSlet
  11. dejlige billeder-god fest og weekend:)

    SvarSlet
  12. Hvor er han kær! Fed jakke også... :-)

    KH Tine

    SvarSlet