tirsdag den 6. marts 2012

Forårsnyt


Jeg ved godt det har handlet en del om tøj og mode, her på det sidste på bloggen! Men det er (også) en af mine HELT store interesser, så jeg håber jeg kan dele begejstringen med mine søde læsere;-)

Jeg har købt to nye ting til foråret. Jeg har en jakkefetisch uden lige, og derfor er den ene ting denne jakke fra ZARA. (lige nu er det nok mest som cardigan den kan bruges...)


Den anden ting er, et par støvler, fra det nye danske mærke The last conspiracy, der laver klassisk design, produceret i Portugal. De er TOP lækre at have på. Jeg har købt dem hos Junk de Luxe i Århus, de har også en WEBSHOP, denne her model er ikke på shoppen, men jeg er sikker på de gerne vil hjælpe med at sende dem alligevel, se også denne model, dem var jeg altså også ret forelsket i:-)





Jeg er syg for 2. gang på 14 dage, jo jo forældre kan åbenbart også få vuggestuepest....
Må i få en dejlig tirsdag:-)

16 kommentarer:

  1. Suk de støvler er fine og ligner rigtig meget noget jeg har ledt efter...
    God bedring til dig...det er ikke sjovt når vuggestuepesten kommer med hjem - hverken til store eller små. Her er det mindstebøllen der er bukket under:/

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh hvor det træls for jer... Det er bare totalt nitten med al den sygdom:-(
      Det er altså i øvrigt noget af det bedste jeg længe har haft på mine fødder.... Det er en lidt smal model, men ellers ret alm i størrelse

      Slet
  2. Ej de støvler er lækre.. God bedring til dig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina:-) og ja, støvlerne er dødlækre, jeg må se og blive frisk så de kan blive luftet!!

      Slet
  3. De støvler er så lækre.


    Og det der pest har bare at gå væk til torsdag;)

    SvarSlet
  4. Jeg ELSKER dine mode-indlæg :) Så fortsæt endligt med dem ind i mellem.

    SvarSlet
  5. Skønne indkøb, og det gør slet ikke noget at vi væver imellem at være kreative-, mode-, mad- eller humørblogs(!) Det giver en dejlig let afveksling :)

    SvarSlet
  6. næh - og den er grå :-)

    SvarSlet
  7. For min skyld må det meget gerne handle om mode, det er kun skønt! Trænger til at kyle vintertøjet ud og få noget nyt ind i garderoben.

    SvarSlet
  8. Uha vi har samme stil kan jeg se - jakken/cardiganen har jeg været ind og kigge på SÅ mange gange i dag og går (på netshoppen) efter jeg så den på Camille (clamour4glamour) men jeg kan ikke rigtig bestemme mig om den er et lille overtræk værd. Den er godt nok lækker! Er den stor eller lille i det synes du? Ved ikke lige om jeg skal have M eller L...
    Tørklædet har jeg også;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg købte den for et par uger siden og kan også se Camille har købt den! Jeg har str L, og synes den er ret alm i størrelsen:-)
      Jeg tør godt at love at den er et lille bitte overtræk værd:-) den er endnu finere i virkeligheden, meget Isabel Marant agtig!

      Slet
  9. Lækre sager - og god bedring!

    SvarSlet
  10. Suk - de støvler måtte gerne bo herhjemme!:) smukke..
    Go bedring..

    SvarSlet
  11. Elsker støvlerne!! Rigtig god bedring :)

    SvarSlet
  12. Jeg er vild med din stil, så kom endelig med flere tips og tricks :)

    SvarSlet
  13. SÅ fine støvler! Hvordan er de i størrelsen? Overvejer nemlig at købe dem online, men kan se at de ikke kommer i halve str - er normalt en 37,5 - så er lidt i tvivl om jeg skal gå op eller ned.
    /Anette

    SvarSlet