søndag den 4. marts 2012

Fæææst!

Oven på en omgang McD til aftensmad, søvn og MEGET cola, er jeg nu ved at komme mig ovenpå i går:-) Manner det er hårdt når man er ude af træning, men vi havde en SJOV aften, og der blev Quiz'et, drukket drinks, og hygget til den store guldmedalje...

Sylvester hjalp til med forberedelserne, da vi bagte brød lørdag morgen i nattøj:-)
Han blev passet af sin mormor og morfar, og det var SÅ dejligt at se ham igen i dag:-)

Kan i huske jeg viste jer denne kjole fra COS, jeg blev simpelthen så vild med den, at jeg også købte den i råhvid! Det er verdens bedste kjole, den kan bruges på SÅ mange måder!

SKÅL!!!

Ost ost ost

Margretheskålen, mit hold vandt selvfølgelig:-)

Da Ida viste de her stole, vidste jeg bare at de skulle hjem til os og bo, og de har fået et rigtig godt hjem nu Ida, TAK jeg er SÅ glad for dem:-) Her kan I så også kalenderen med en hvid måned! (Og hvis i kigger godt efter, ligger der popcorn og glimmerstjerne overalt på gulvet:-))
Jeg har håber I alle har haft en vidunderlig weekend:-)

En af vores gæster sagde i øvrigt i går, at de der stole da er perfekte til at Kim og Sylvester kan sidde der mens jeg serverer pandekager for dem....!!! Øhm, jo da, men jeg havde nok forestillet mig at jeg også SELV skulle sidder der lidt:-)

12 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig og mege festlig lørdag. Idas stoler passer da perfekt til din mini-bar. Din kalender er mega fed, hvor mon den er fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria, Tusind tak:-) Ja, jeg er lykkelig for de stole:-) Kalenderen har jeg købt hos Politikenplus, man får lidt rabat hvis man har plus-kort (det har mine forældre), Vi er meget glade for den, den skifter mellem sorte og hvide måneder, så man får et helt nyt udtryk på væggen!

      Slet
  2. Dejligt I havde en god fest:)

    SvarSlet
  3. Skål! Jeg vil også ha' nogle drinks!
    Det ser dejligt ud i jeres køkken.. Den kalender der... uha jeg lokkes!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er skønt med drinks, men også lidt hårdt dagen efter, og godt der går lang tid i mellem!!

      Slet
  4. Gode billder - ser ud til at I havde det sjovt;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi havde det super sjovt, tak:-)

      Slet
  5. Sikke en fed kjole! Du har vel ikke sådan lige et link på hånden til den, vel? I'm in lååve!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej FruSund, der er link lige her http://www.cosstores.com/Store/Women/Dresses/Cut-out_hem_dress/46881-243082.1, Jeg kan kun sige at det er mine ynglingskjoler, både den hvide og den sorte:-)

      Slet
  6. Åh hvor er du smuk i den fine kjole! Og hvor lyder det skønt med fest!!:) Jeg vil ha' mine babser tilbage, så jeg også kan feste;)
    Manden (og mig natürlich) er tosset med kalenderen, så jeg tror den må herhjem og bo inden for meget af året er gået;)

    SvarSlet
  7. hej fru schou...
    og forsinket velkommen til århus!! håber i er rigtig glade for jeres nye hjem!! det er godt nok blevet fint, må man spørge hvor i bor henne, bare sådan ca... det er jo en super fed lejlighed...

    SvarSlet