lørdag den 17. marts 2012

Godmorgen...

Ja, utroligt nok, så er jeg den eneste vågne person i husstanden, og det var mig der burde ligge og snorksove! Jeg skal nemlig til fest i aften! MEn efter at være blevet vækket tilpas mange gange af hostende mand og barn, gav jeg op!

I går var vi en tur i Skanderborg for at hente sushi og fodre ænder! Jeg elsker fredage, de er noget af det bedste:-)

FIn ABC plakat fra Denise, på Sylvesters værelse

Sylvester får øje på far der kommer hjem:-)

BIler biler biler, er det største hit!

Sylvester elskede at fodre ænder, han for rundt og sagde 'ARP 'ARP 'ARP, og delte teboller ud til højre og venstre:-)

Jeg håber I får den skønneste weekend derude:-)



12 kommentarer:

  1. Ser skønt ud! Dejligt med sådan en start på weekenden
    Håber den fortsætter i samme spor!

    SvarSlet
  2. God fest! Hyggelige billeder - og dejlig dyrpasser du har haft med. ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Pia, ja han var en fryd at have med:-)

      Slet
  3. God weekend Ninna:) Hvor er det et fint billede af Sylvester, der får øje på Kim! Han ser så glad ud:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, han bliver altdi så glad når Kim kommer hjem, det er skønt at se:-)

      Slet
  4. I lige måde, håber du får en god fest i aften :-)

    SvarSlet
  5. Super skønne billeder af søde Sylvester. Selvom man ikke kan se hans ansigt på nummer to billede, så kan man alligevel se at han er ét stort smil. Så fint fanget :-)
    Også god weekend til dig og god fest!
    Kh Ulla.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det også kun fordi jeg lige havde kameraet fremme, at jeg fangede det:-) Det var så sødt at se, man bliver helt varm om hjertet:-)

      Slet
  6. Åh ja, fredag er bare den BEDSTE dag! Især efter kl 14;-)
    Skønt billede af Sylvester der får øje på sin far, han smiler helt om i nakken:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, fredag er fantastisk:-) Det var også først efter jeg fik taget billedet, at jeg kunne se hvor glad han så ud bagfra, så sødt:-)

      Slet