søndag den 18. marts 2012

Gul og pastel

Jeg er faldet fuldstændig på halen over de fine gule/neongule farver og pasteller der er kommet til foråret, jeg viste jer jo min nye nøglesnor her , og hvor fint ville den ikke passe sammen med alle de skønne sager her

Skjorten er fra Equipment, billedet er lånt fra www.net-a-porter.com, stilletter fra www.nelly.com.
Cardigan fra Stine Goya, clutch fra See by Chloe, nederdel fra T by Alexander Wang, alle billeder er lånt på www.youheshe.dk


Er jeg den eneste der bliver helt glad i låget af de skønne farver?;-)
Jeg tror jeg skal på jagt efter en pastelgul t-shirt, det ville se SÅ fint ud med nøglesnoren om halsen!
du kan selv købe en i min shop hvis du også har trang til neongul og pastel

6 kommentarer:

  1. Jeg elsker den net butik - har selv linket til den i dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en fed butik, jeg kunne også købe mig fattig der:-)

      Slet
  2. Lækre farver, er selv helt skudt i gul, jeg bliver nemlig også helt glad i låget, af netop denne farve:)
    /Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan ikke undgå at blive i godt humør af gul:-)

      Slet
  3. Ih hvor smukke ting og farver -
    Super fin nøglesnor!

    SvarSlet