mandag den 26. marts 2012

Højttalere


Det var ikke lige en overskrift jeg regnede med her på bloggen:-) Men ikke desto mindre, så har jeg sådan et lækkert sæt her til salg!
Min mand har købt sådan en sag her, og derfor er de nu (desværre) overflødige herhjemme.
De er cirka 3 år gamle, fungerer upåklageligt, og kan spille både lige så fint og stille, men også til en god fest:-)
De matcher alle former for Iphone/Ipod (også ældre modeller), og der følger en fiks lille fjernbetjening med.
De kan stå tæt, som her på billedet, men også med cirka 1 1/2 meters mellemrum.
Hvis der er tekniske spørgmsål, så kom endelig med dem:-)

De koster 600 kr og kan hentes hos mig (i Hasselager) (nyprisen var 1600 kr.) skriv til mig på ninnarahbek@gmail.com hvis det har interesse.





2 kommentarer:

  1. Hej !
    Har du fået solgt højtalerne ?
    Hvis ikke er kunne jeg godt være interesseret :)
    KH Jytte

    SvarSlet
  2. Hej Jytte, de er ikke solgt, hvis du er interesseret så send mig en mail på ninnarahbek@gmail.com
    :-)

    SvarSlet