torsdag den 22. marts 2012

I ❤ FORÅR

I dag kan har vi virkelig mærket HVOR fedt det egentlig er at bo i hus:-)
Sylvester for ind og ud af havedøren, og fik en helt time til at gå med at lege med en lille sandbunke på terassen! Vi har først lige fået plantet hæk, og der er stadig pløjemarker i miles omkreds, men vi HAR HAVE;-) Yes hvor er det fedt:-)


Gravkoen gjorde det fint ud for både spand og skovl! Seriøst, jeg har aldrig oplevet ham lege så lang tid med noget!!



Jeg har fået en del henvendelser vedrørende mine leopard make up pung! Jeg har nu lagt den i shoppen, men tøv ikke for længe, for jeg ved ikke lige hvor mange jeg laver:-)

Har I også nydt det skønne vejr i dag?

16 kommentarer:

  1. Jeg. Er. Så. Misundelig. (giv mig nu bare et hus med have, ikke?!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kom herud og bo:-) Vi mangler naboer til den ene side:-) Jeg savner ihvertfald ikke 4. sal på Amager sådan en dag som i dag:-)

      Slet
  2. Hvor er herud egentligt? Er altid nysgerrig på nybyggeri :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nadia,
      Vi er flyttet til Hasselager:-)

      Slet
  3. Skønne billeder! I går og i dag har havedøren også stået åben her hele dagen - så lækkert..

    SvarSlet
  4. Det må være SÅ dejligt med have. Have, børn og sol passer bare så godt sammen :o)

    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Fuldstændig, det er en rigtig god kombi:-) Men sol får I jo også nok af snart:-) Jeg har ikke fået kommenteret, men hold da op hvor lyder det spændende med jeres eventyr:-)

      Slet
  5. Det er mega fedt at have sin egen have, især når man har en lille dreng. Pæn trøje, jeg er sikker på det er en du selv har alvet. Hvis du gerne vil vise noget af det du laver til flere, kan du jo prøve Hobbytavlen.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de fine ord:-), men jeg kan desværre ikke tage æren selv for den fine strik, den er fra mærket Mormor.nu

      Slet
  6. Hejsa.
    Rigtig fine billeder - og det er da bare så fantastisk når de når den alder hvor de virkelig kan begynde, at fordybe sig i det de leger med.

    Jeg må altså lige høre hvad mærke den bodystocking el. bluse, man kan ane under sweateren er? Er vild med den orange(?) farve og så er jeg bare en sucker for alt der har med striber at gøre. ;-)

    Venligst,
    Sarah.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sarah,
      Tusind tak for de fine ord:-)
      Det er en bluse som Sylvester har under sweateren, og den er fra COS, jeg har købt den i butikken i Århus, men man kan også shoppe den her http://www.cosstores.com/Store/Children/Boys/Striped_jersey_top/359806-281189.1, vi har den også med de blå striber, det er en skøn bluse, og jeg har ligesom dig en forkærlighed for ALT med striber:-)

      Slet
    2. Den må jeg straks have - tak for link. :-)

      Slet
  7. Ja, det er så skønt med have og forår!
    Og gud hvor Sylvester ligner dig på det 4 billede;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så svært selv at se, men når jeg ser billeder af mig selv i den alder, kan jeg tydeligt se en lighed;-) Han er jo en flot fyr, så det er ikke så underligt, hø hø;-)

      Slet
  8. Den der fine stjernehalskæde - hvor er den fra?
    Kh Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise:-)
      Den er fra Arena Cph, den er nogle år gammel, så jeg ved ikke om man kan få den endnu!

      Slet