fredag den 9. marts 2012

Lego Duplo og give away

Jeg har for noget tid siden skrevet lidt om Sylvesters legetøj, med det første barn er det svært at forudse hvad der kan blive et hit at lege med, og der findes ærlig talt SÅ meget både godt og skidt legetøj synes jeg. Så da vi blev spurgt om vi ville teste et nyt Lego Duplo produkt, sagde jeg straks ja!
Sylvester har været glad for den "almindelige" puttekasse, men ikke i særlig lang tid af gangen. Denne her er en kombination af de klassiske duploklodser og en puttekasse, jeg synes faktisk det er en RIGTIG god opfindelse. Sylvester har leget med den siden vi fik den, han opfattede ret hurtigt konceptet "puttekasse", men den er beregnet på børn fra 1 1/2 til 5 år, så der er også ting ved den som er for svære for ham endnu. Hvis I har lyst kan i selv læse mere om produktet her
Nå, ja og så var han altså svært betaget af billederne på selve kassen, han blev helt forelsket i en lille dreng der sidder og leger med duplo:-)




Jeg er sikker på at det er noget de fleste små børn og deres forældre vil få glæde af, så derfor er jeg rigtig glad for at kunne udlove en Kreativ sorterings kasse til en af mine læsere:-)

Skriv blot en kommentar til indlægget her, og skriv gerne hvem den skal være til:-)
(OG HUSK MAILADRESSE)
ALLE kan være med!

Jeg trækker en vinder næste fredag, altså den 16.03.2012 kl 19.00

(vi har modtaget en LEGO Duplo kassen som en gave, som tak for at vi vil teste produktet, billeder og ord er mine helt egne:-))
.

80 kommentarer:

  1. Den vil jeg meget gerne vinde til min søn Maxx Emil på 1,5 år;-)
    (trinelph@gmail.com)

    SvarSlet
  2. Orv mand, jeg er på! Vi har for nylig fundet Ludvigs gamle Duplo frem til Severin, og Ludvig er som forelsket på ny. Selvom han har sværget til Lego i mange år, så ruster gammel kærlighed ikke.

    SvarSlet
  3. Jeg er helt klart med. Vi har lidt samme problem med at Kornelia hurtigt mister interessen for alm. puttekasser, men hun elsker Duplo, så mon ikke den vil være et ligeså stort hit som hos Sylvester. Kornelia er snart halvandet år, så der er mange udfordringer i den kasse for hende - super mange timers leg :)
    Kh Kamilla

    SvarSlet
  4. Hopper straks med, da min mindste (selvom hun er en pige) er ligeså vild med Lego : ) (sinestrange@gmail.com)

    SvarSlet
  5. Tror det vil være et hit ved Storm på 2½, så jeg skal helt sikkert være med i lodtrækningen :)

    SvarSlet
  6. Det skal da være til bertram på kun 6 mdr, men som (også) er en nysgerrig fætter
    Daubjerg98@gmail.com

    SvarSlet
  7. Ja tak, Anker bliver 1 år lige om lidt og er snart også klar til at lege med Duplo:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups: mail ads: linsensprojekter@gmail.com!

      Slet
  8. Hvor er den lækker, den vil mine piger gerne vinde. Så til Freja og Anna på lige knap 2 år.

    pimpmeup@hotmail.dk

    SvarSlet
  9. Herhjemme er vi VILD med LEGO til både store og små. Selvom min datter lige er blevet tre år er jeg sikker på at hun vil synes det var skønt med en ny udfordring. Og bagefter skal vores venners lille dreng have den. Endnu en skøn ting ved LEGO, man ved den kan gives videre for man ved bare at det holder og det er kvalitet. :-)

    SvarSlet
  10. Alberte vil elske at få sådan en kasse at lege med, hun bliver 2 år om tre måneder, og har en rigtig god alder til duplo :-)
    misen_p@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Min lille niece fylder 2 år om ikke så længe, og jeg ved at hun vil elske at få sådan en kasse her! Så hvis jeg vinder, skal hun helt sikkert have den :) Hun elsker lego og hun elsker at sortere - så bliver det ikke en bedre gave.

    Anne-Sofie / www.lefox.dk
    le-fox@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Vi er vilde med duplo herhjemme, og er er sikker på at denne ville falde i god jord hos Aya.

    sebrinapetersen@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Åhhh den ville Villum elske :-) Og om et halvt års tid kan Nanna også være med til at lege med den.
    Krydser fingre.
    Og hvor er det fedt I bliver kontaktet omkring test af så fede produkter :-)

    SvarSlet
  14. Vil mægtig gerne vinde en vil viola. Mvh. louiselebeck@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg er helt sikkert med i konkurrencen. Hvis jeg vinder, skal min venindes dreng, Pelle, have den. Han er 1½ og helt med på konceptet puttekasse, så det vil være en dejlig udfordring for ham :-)

    SvarSlet
  16. Min lille dreng er stadig inde i maven (lidt endnu), men mon ikke det kan "holde sig" til han engang bliver stor nok til at bruge det? :o) Jeg er med!

    Pernille
    Pernilleogrune@gmail.com

    SvarSlet
  17. den vil jeg gerne vinde til Ella Sofie og Christian:-) Den ville gøre stor lykke i det lille hjem.

    Mathilde
    thildematzon@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Den vil min Alexander på 15 mdr. elske :-) Jeg er med.

    Marianne
    mh@youseeme.dk

    SvarSlet
  19. Kender godt det med at falde helt i staver over de kære små :)
    Emil ville elske sådan en putte-kasse, så jeg er klart med i puljen.
    kh libbie_melchart(a)hotmail.com

    SvarSlet
  20. Min lille Alba er jeg sikker på vil være vild med den ;0)

    Arliana.Swann@gmail.com

    SvarSlet
  21. Hvor er det dejlig at høre lidt erfaringer mht til lejetøj:)
    Vi har Valdemar på 4½ mdr og prøver at være bevidste om hvilket legetøj han skal have for ikke at ende men huset fuld og stadig ikke noget at lege med. Derfor er jeg vild med ideen om at det både er en putte kasse og klodser man kan bygge. Både min mand og jeg har haft meget glæde af duplo så det er helt klart også noget vi håber vores søn vil kunne lide.

    SvarSlet
  22. Han er kær, din søn!
    Som (ung) tante og moster ville det varme mit hjerte at være så heldig at modtage en kreativ kasse, som mine 2 øjesten kan fornøje sig med når moster skal passe dem :0) Er sikker på den falder i god smag!
    min mail er; rikkeriks85@gmail.com / aka. cupcake-stylisten.blogspot.com

    SvarSlet
  23. Min Oskar på 1,5 år ville helt sikkert også få rigtig meget ud af dette skønne stykke legetøj:-)

    SvarSlet
  24. Den ville min Malou-Rose elske!! ;-)

    SvarSlet
  25. Duplo er bare super kvalitet. Den vil være alletiders til mine piger:-)
    Kh Anne Sofie
    asjacobsen_2000@yahoo.com

    SvarSlet
  26. Jeg vil også gerne være med , min datter Indy vil syns den er genial hun er 2,5 år nu.. Rigtig go weekend. cherrystar@ofir.dk

    SvarSlet
  27. Min søn på 15 måneder er total duplofan. Leger nærmest ikke med andet, så sådan en puttekasse vil være PERFEKT til ham :-)
    Mvh
    Jette
    jetteboergesen@gmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg ville beholde den selv, så når veninderne og deres børn kommer forbi, så er der noget andet end en 30 år gamle bamse at lege med;)
    m-lhc@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Fedt! Min søn Hannibal på 16 mdr. elsker også dublo og lego! Gaven skal selvfølgelig være til ham :)

    Mail: kiamandalmortensen85@hotmail.com

    Mvh Kia

    SvarSlet
  30. Jeg vil gerne være med og hvis jeg er heldig skal den gives til min yngste datter. Hun er kun 4 mdr men inden vi ser os om begynder hun jo at sidde på gulvet og lege. Hun vil med garanti få stor glæde af den.

    nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  31. Dejligt med klodser. Det er en af de helt populære ting herhjemme. Så Naia ville blive meget glad for sådan en kasse.

    SvarSlet
  32. Hejsa

    Sikke en skøn Give away. Min venindes dejlige søn Villum, som lige er fyldt et år, kan få stor glæde af sådan en kasse.

    Mange hilsner fra Christina
    christinakf@hotmail.com

    SvarSlet
  33. HEJ.
    Tak for en skøn blog. Min pige på 10 mdr ville helt klart kunne finde plads til sådan en sag blandt hendes legetøj:-) Go week.

    Mvh Stine
    stinehartmann@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Hejsa... Det skulle være til min lille Agnes på snart to måneder, så der er lidt tid at løbe på. Men Duplo forældes jo åbenbart aldrig :)

    Mvh Anne Sofie
    fieogandreas@gmail.com

    SvarSlet
  35. Wauw en lækker præmie. Det er lige noget for min Tobias som bare elsker sine Duplo klodser.
    Mvh
    Lene
    meiknielsen.blogspot.com

    SvarSlet
  36. Herhjemme er Lego altid et kæmpe hit, så det kunne være lækkert at føje lidt nyt til samlingen. Jeg er sikker på at det ville være til glæde for både storedrengen (3,5) og mindstefyren (1)
    God weekend!

    SvarSlet
  37. Det er da ret genialt, at den kan bruges af både de små og de lidt større. Den vil jeg gerne vinde til min datter på 4 år - så kan lillesøster (forventet ankomst til august) arve, når hun bliver stor nok. :)
    Info@filibaba.dk

    SvarSlet
  38. Sikke en lækker gave..:) Den ville jeg elske at vinde til tøserne. Karoline ville elske at lege med den indtil Frida kan overtage..;)
    Kh Anne

    anne_bc@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Vil meget gerne være med. Den ville da være et hit ved både niece, nevø og min egen kommende baby.

    Kh Helle B - englenfrasyd@gmail.com

    SvarSlet
  40. Til lille søde Severin fra mormor:-)

    kh Dorte

    dorte.knudsgaard@mail.dk

    SvarSlet
  41. Den vil lillebror Adam blive glad for.. og sikkert også storebror Mads ;)

    SvarSlet
  42. Den tror jeg Samuel på 1 1/2 år ville have rigtig meget glæde af!

    mariabkristoffersen@gmail.com

    SvarSlet
  43. Hej Nina - min lille dejlige Noah ska da ha' sådan en lækker Duplo sag - håber vi er de heldige vindere :-). Knuz Helle Salling (hellesalling@hotmail.com)

    SvarSlet
  44. Hej hej
    Jeg vil gerne være med. Min lille dreng, Haukur 4 år, elsker Lego :)

    Venlig hilsen
    Margret

    arnarogmagga@gmail.com

    SvarSlet
  45. Hei.
    Perfekt å ha en slik liggende når jeg får besøk av mine venners barn!!

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlet
  46. Jeg vil gerne vinde den til min nevø. Jeg er sikker på han vil synes det er et hit.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  47. Sådan en kunne jeg godt tænke mig at vinde til min datter.
    Mvh Tina (tina4ever19@hotmail.com)

    SvarSlet
  48. Krydser fingre for at jeg er heldig og kan give den til min lille søn, han er allerede Duplo fan og denne her er da helt super...
    Venlig hilsen
    Bettina (begaan@gmail.com)

    SvarSlet
  49. Jeg vil meget gerne være med.

    Det skal være til min lille datter der i dag er en uge gammel, så der er god tid til hun kan bruge det, men ellers har hun to søde brødre der gerne vil lege med

    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  50. Den vil min lille Freja også elske - Lego er et stort hit hos os. Og til sommer kommer der endnu en baby der kan få fornøjelse af den i fremtiden.
    tine-michael@pc.dk

    SvarSlet
  51. Til min venindes fantastiske datter og hendes kommende lillesøster :)

    stinemj@gmail.com

    SvarSlet
  52. Til min veninde som har fået den mest fantastiske lille datter! er helt skudt i hende!

    -Christina

    ga-stiina@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Da mine børn er 6 og 11 år skulle Legokassen gå til min bedstevenindes søn Malthe på 1½ år :o)
    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  54. Til min søde Luna- pige...
    Mvh Annie anniechr@ hotmail.com

    SvarSlet
  55. Til min lille søn, der forhåbentlig vælger at blive "inde i varmen", til jeg har overstået sidste eksamen, der ligger fire dage før termin :)

    marinamb_1988@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Vil da gerne være med i lodtrækningen. Har en lille dreng i duploalderen.
    ingeborgkaren@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Ih herhjemme ELSKER vi Lego alle tre ! Så hos os ville det blive en familie-win-win-win !! Vi krydser for, at det går til os :D

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  58. Sådan en ville vi da klart også gerne vinde - nok til mormor, fordi vi besøger hende tit, og så er hun +dagplejemor' for fætter Noah et par mdr...

    SvarSlet
  59. Gaven skal gå til min søde datter, Luna Marie, på 14 måneder, som ELSKER at finde ting at putte i kasser - eller mad i glas - eller andet, som hun kan ordne. Så jeg hååååber at være heldig.

    SvarSlet
  60. Ihh den ser rigtig god ud! Vi har duplo i HELE stuen konstant! Denne ville Lua & Palma få stor glæde af at lege sammen med...så kan storesøster lære lillesøster nogle tricks ;)

    SvarSlet
  61. Gaven skulle gives til min nevø, som har fødselsdag her i april og som ELSKER lego, moster pernille vil blive så populær.

    SvarSlet
  62. Alle mine børn er vilde med Lego, så hvis jeg vinder skal de selvfølgelig have det :)
    Kh

    SvarSlet
  63. Åh, den ville være fantstisk til vores lille kommende pige ;o) Kh Sanne

    SvarSlet
  64. Hvor er det en god præmie!!!! ;o)

    Vil RIGTIG gerne vinde den til vores datter Maja og søn Axel - der er ikke noget bedre end at lege med LEGO :D

    Mange hilsner fra
    Anne (anne.vangsted@gmail.com)

    SvarSlet
  65. Min Solvej på (knap) 2 år ELSKER Duplo!
    Duplo i badet, i sengen, i bilen - og nogle gange i maden...
    Så hun vil i hvert fald sætte pris på sådan en gave :)

    SvarSlet
  66. Det er lige noget for min den mindste, det ville hun bare elske.

    Så jeg krydser finger.

    SvarSlet
  67. Som alle de andre børn, så er min elias (på 2)også vild med duplo. Så jeg skynder mig at smide et lod i puljen.

    Sikke en fin give away!:)

    Kh

    Kathrineiskotland@yahoo.com

    SvarSlet
  68. Sikke en herlig giveaway. Min William Johan vil elske en omgang udfordringer... han kan stadig finde glæde i sin brio puttekasse, selvom han er 3,5 ;)(mettehansensnabelagmail.com)

    SvarSlet
  69. Kan lige nå at være med. Lille Ingrid ville synes den er sjov, selvom hun kun lige er blevet 1.
    Hilsen Pernille
    Pernilleudesen@hotmail.com

    SvarSlet
  70. Dem vil vi gerne vinde.

    Maibrittnollin@gmail.com

    SvarSlet
  71. Maria på (næsten) 2 år elsker påse puttekasse og dublo, så mon ikke denne ville være et hit til hendes fødselsdag d. 4/4 :o)
    Mvh Rikke
    Rikkecorfixsenwhitt@hotmail.com

    SvarSlet
  72. Jeg har Thor der snart bliver 11 måneder og Mille der lige er blevet 3 år. De leger begge to med Duplo, på hver deres måde. Mille bygger og leger med dyrene osv., mens Thor flår de ting fra hinanden som Mille har bygget eller kaster med klodserne :D Vi har faktisk ikke en klassisk puttekasse herhjemme, men mine forældre har en, Mille er glad for. Jeg tror Thor endnu vil være for lille til putte-konceptet, men klodserne skal nok blive brugt alligevel.
    erezsarah@gmail.com

    SvarSlet
  73. Hihi, jeg læste lige Christinas blog indlæg om Duplo kassen. Og så at du havde en give away igang. Lego er da bare klassisk legetøj der virker :) Det er skønt.
    Jeg vinder aldrig sådan noget her, men det er helt sikkert at min mini basse ville kunne bruge én..
    God weekend!

    SvarSlet
  74. Sikke en fin kasse Duplo. Den ville jeg gerne vinde til mine dagplejebørn.

    Kh Mette

    mette1530@gmail.com

    SvarSlet
  75. Den ville jeg elske at vinde til mine troldunger på 16 mdr og 4 år.

    Kh Mette

    clausogmette@city.dk

    SvarSlet
  76. Hvor er kassen fin, den kendte jeg ik, men tror min Luna vil elske den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Øj, hvor smart! Den vil min lille Silas gerne vinde :-)

      Mette
      metpet1980@hotmail.com

      Slet