onsdag den 21. marts 2012

Lidt om lidt forskelligt...



Kan I huske de her Leo Converse der kom helt fra Tyskland til mig?




-Lidt billeder fra de sidste dage....
-Lidt is med krymmel kan gøre dagen lidt mere festlig:-)
-En sød dreng i bad:-)
-Så skal der luftes Converse
-Blue Sky, Foråret er her!!
-Selvportræt taget i vinduet til vores soveværelse (min cardigan hænger til "luftning")
-Verdens fineste gås, som i lige får et lille sneak peak af her! Jeg har købt printet af Ellen-Kirstine, der er grafisk designer. Jeg fandt hendes hjemmeside gennem Karinas blog! Se, hvis det ikke var for blogland, så havde jeg aldrig fået SÅ fin en gås hjem til mig og bo. Der findes også en ugle og en hare, se Ellen-Kirstines hjemmeside, for de er SÅ pæne! De koster 250 kr inkl porto, I skal bare sende hende en mail:-)

Vi (nok mest JEG), har en del indretningsplaner herhjemme, denne gås indgår i planerne, så indtil videre har den lige fået en midlertidig plads foran et spejl!! Ja ja, Rom blev jo ikke bygget på 1 dag!

16 kommentarer:

  1. Den med indretsningsplanerne er jeg også mest MIG herhjemme... Men fin gås :)

    SvarSlet
  2. Ja, det kan være både godt og skidt med de soloprojekter, for man skal jo lige overbevise om at pengene bliver brugt fornuftigt;-)

    SvarSlet
  3. Just found your lovely blog!
    Hugs,
    Kiki

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much, and welcome:-)

      Slet
  4. Fed, fed gås! Og lækker unge :)

    SvarSlet
  5. Fine sager du har knipset;-) Jeg er VILD med dine leo Converse!! SÅ fine;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha, ja dem er jeg også svært glad for;-) Mit hjerte sprang lige et slag over, da jeg så dem første gang hos Ulla, og da hun så var sød at sende mig et par, ja så kneb jeg nærmest en tåre;-)

      Slet
  6. Hi hi hi det ser ud som om at du har en lille hat på hovedet i dit selvportræt i vinduet :) Tror det er en blomsterpotte der hænger på væggen?

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, jamen det er da bare en udendørslampe der er blevet min hat;-)

      Slet
  7. Den meget flotte akryl-vase, hvor har du købt den henne?? Den er bare sååååå fed..

    -MorStine..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej MorStine:-)
      Jeg har købt vasen i Berlin for et par år siden, men der er blevet spurgt til den før, og jeg har faktisk fundet en webshop hvor man kan købe den, her er link http://shop.adc-denmark.com/product.asp?product=607
      Kh NInna

      Slet
  8. Meget fin - er det et tryk eller håndgjort? Altså gåsen ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et tryk, men i yderst lækker kvalitet, så jeg synes jeg har fået meget for pengene:-)

      Slet