lørdag den 10. marts 2012

Lørdag morgen


Weekender er nu bare skønne altså! Vi har lavet lidt brunch her til formiddag (jeg stod op med Sylvester kl 5.50, så kl 8 var det på en måde formiddag), godt nok med købe brød og uden eksotisk og pænt frugt, men det her er vist et meget realistisk bud på vores weekendmorgener:-)


Jeg har læst (flere) magasiner, har vilde planer om at tage neglelak på i min ynglings Chanel farve Orange Fizz, der altid får mig i sommerhumør:-)  Og så har jeg lavet endnu en make up pung i mit ynglingsstof (skal nok snart stoppe med det leo-stof.....)



Og så var jeg med min mor i IKEA for lidt tid siden, og sørme om de ikke har en dukkeudgave af Kim:-) Vi ELSKER den, og den hedder dukke Kim her hos os:-) Sylvester er helt ligeglad med den, men vi har min mors gamle dukkeseng til at stå, den skal lige have en kærlig hånd og lidt sengetøj til dukke Kim, så skal det nok blive et hit:-)


Husk min give away med LEGO, og kan I så have en dejlig weekend:-)

15 kommentarer:

  1. En dukkeudgave af Kim;) Den var god- men kan da godt se ligheden!

    Jeres morgen ser rigtig hyggelig ud, mere hyggelig end den Sigurd og jeg havde- men tidspunket var ca. det samme her da vi stod op!

    Neglelakken har jeg også, her er det også favorit farven! Og den der pung- SUK hvor er den bare fin, så fed en detalje med kontrast syningen...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare den HELT rigtige sommerfarve:-)
      Jeg er SÅ vild med den dukke, synes simpelthen den ligner Kim på en prik:-)

      Slet
  2. Smuk smuk pung..!:) Elsker dit Leo stof..
    Og skøn dukke Kim..;) Der skal da nok blive et hit senere..
    Nyd resten af weekenden..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne, jeg håber også i får en skøn weekend:-)

      Slet
  3. Ha ha, hvor er det sjovt! Og ja, jeg kan godt se ligheden:) Fin pung!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ret funny:-) Og tak:-)

      Slet
  4. Hvor mon du har shoppet dit fine stof? Tak for en god blog :-) KH K

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten,
      Jeg har købt det i stof og sy i Skanderborg, de har en netshop her http://www.stofogsy.dk/, men jeg tror ikke de har mere, for jeg købte det sidste på en rulle, og det var sat ned! De har oprydningsudsalg, så der er mange kup at gøre:-)
      Og tak for de fine ord, det varmer:-)

      Slet
  5. Dejlig morgen. Sikke en sød dukkeKim:-)
    Hvor er jeres køkkenrulleholder fra?

    SvarSlet
  6. Hej Julie,
    Køkkenrulleholderen er fra Neon Living, du kan blandt andet købe det her hos Decorate http://www.decorateshop.dk/varekatalog?brand=neon_living, men ellers søg det på google, der er mange der forhandler mærket:-)
    God weekend:-)

    SvarSlet
  7. Cirka sådan startede vores morgen også, og jeg har følt mig overdrevent overskudsagtig at starte dagen med smoothie, kaffe latte, koldthævede boller og tulipaner på bordet (hvilket er usædvanelig langt fra normal praksis), men lige nu ville jeg have sat mere pris på søvn. Gab.

    Har lige postet et leo indlæg, så jeg er SLET ikke færdig selv, men kan bare sprede det ud over flere personer, haha. Din pung er simpelthen så fin! Gad godt komme omkring den stofbutik hvis ikke det var så langt væk.

    Det er SÅ sjovt med dukke-kim. :D

    SvarSlet
  8. Ih, hvor lækkert! SIkke en dejlig makeuppung i øvrigt... Måske man burde får sig en ny.

    SvarSlet
  9. Den neglelak er fantastisk! - har den også:-)

    SvarSlet
  10. Her er morgenmaden sjældent eksotisk, men jeg synes jeres morgenbord ser smadder hyggeligt ud.

    SvarSlet
  11. Hvor har du købt dit fine leostof?

    SvarSlet