onsdag den 14. marts 2012

T-shirt og neglelak

Bare fordi jeg har forelsket mig i neongul, betyder det ikke at jeg helt har glemt min trofaste følgesvend, neonpink, for gammel kærlighed ruster som bekendt ikke:-) (se bare HER)


Mine negle har fået Chanel's "orange fizz" på, som er ynglingsfarven, og den passer så godt til grå synes jeg! Ærmet man lige kan ane, sidder fast på min nye ynglings sweatshirt fra Ganni, I kan se den her 

Ringen er en gave fra min mand, da jeg blev færdig med min uddannelse for snart 4 år siden. Den er vintage og jeg elsker den meget højt
Jeg har købt en helt enkel t-shirt i COS i neonpink, den er vild, men jeg elsker den:-)



UPDATE: Jeg er begyndt på en FAQ side, se den i fanen i toppen af bloggen. Den er langt fra færdig endnu, men det tager lidt længere tid end jeg lige troede at få brygget den sammen:-) Skriv endelig hvis der er noget der skal med:-)

6 kommentarer:

  1. Elsker alle dine neon farvede billeder og dit overskud ;) min lak på tæer og fingre (som i øvrigt er forskellige farver) er ikke særlig pænt længere...burde gøre noget ved det i en fart ;)

    SvarSlet
  2. Din blog er altså blevet en af mine yndlings... Synes dine indlæg er super inspirerende og elsker dine neontwist :)
    Har også lige været inde og bestille to suttesnore til min lille pige - selvom man er 8 uger kan man jo godt have go' stil;)
    Ha' en dejlig dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. TUSIND tak Anne Sofie, det gør mig simpelthen så glad at læse en kommentar som din:-) Og tak for din bestilling, man kan bestemt være lidt fashion selvom man kun er uger gammel:-) Tillykke med din lille pige:-)
      Kh

      Slet
    2. ORV, den t-shirt er da for lækker - du må ikke friste sådan;) Mon den findes i deres webshop og hvordan er deres størrelse i t-shirts ? :)

      Elssssker at følge din blog, dejlig inspirerende og livsbekræftende - bliv endelig ved med det:)

      KH. Mia

      Slet
    3. Kære Mia,
      Tusind tak for de fine ord, de gør mig meget glad:-) Og tak fordi du læser med!
      Altså denne her t-shirt kostede kun 125 kr, og den er lidt løs i modellen, jeg har en Large, og det plejer jeg at bruge i COS, og den sidder ikke stramt, jeg er 99% sikker på det er denne her http://www.cosstores.com/Store/Women/T-shirts/Round-neck_t-shirt/526835-292524.1 den er dog MEGET mere neonpink i virkeligheden:-)

      Slet