tirsdag den 13. marts 2012

Tirsdag og nøglesnore

-Det er tirsdag
-Der er sygdom på matriklen (Sylvester)
-Solen skinner
-Boligmagasinet er læst
-Der er ny nøglesnor i shoppen, i det smukkeste Liberty med neongul detalje, neongul er min nye fetisch:-)
(Katrine har været så sød at skaffe det fine neongule bånd, TAK)
-Jeg påtænker at lave en FAQ, blandt andet med svar på spørgsmål omkring mange af de materialer jeg bruger, den brygger jeg lidt på i aften:-)
-Min fine Kählervase med gule striber pynter med forårsgrene




Hvad har I lavet i dag??
Håber ihvertfald at I har fået lidt solskin på Jer:-)

15 kommentarer:

  1. Ej den er MEGA fin... Jeg bliver helt glad :0).

    Kram fra mig

    SvarSlet
  2. Neongul er da bare for skøn!!!
    Go´ bedring med lille-manden :)

    SvarSlet
  3. Altså jeg ejer jo allerede en af dine fine nøglesnore, men alligevel føler jeg mig frygteligt fristet ;)

    SvarSlet
  4. Det lyder som en super ide med den FAQ!

    SvarSlet
  5. SÅ fin altså- jeg bliver også fristet;)

    Og rigtig god bedring til Sylvester!

    SvarSlet
  6. Super lækket billed det første..:) er det en hjemmelavet illustration?? Idag har jeg pt været til kunsthistorie, lavet en illustration færdig til digital illustration og nyt fugle sang og solskin her i Firenze..

    SvarSlet
  7. Altså, jeg er ikke hoppet på den neongule vogn, men man skal aldrig sige aldrig for din nøglesnor er godt nok fin! God bedring med Sylvester.:-)

    SvarSlet
  8. Ps: det er din skyld at jeg er sprunget ud med forårsfine korale negle og føler mig enormt overskudsagtig og feminin ;-)

    SvarSlet
  9. Åhh hvor dejligt med farver, lige hvad man trænger til!
    Først troede jeg det var fordi foråret var på vej og jeg trængte til farver, så troede jeg det var fordi det snart er påske, men nej, jeg er blevet vild med gul, troede aldrig det ville ske:)

    SvarSlet
  10. Wauw den kan jeg godt li. Nu får jeg lyst til at skifte dem jeg har ud:-) (selvom de også er fine!!)

    SvarSlet
  11. Hvor er det en fin nøglesnor!! Og så synes jeg det lyder som en fremragende ide med en FAQ side - søger forgæves på de fine neon grosgrain bånd i den str., men finder dem ikke, så opbakning herfra :-)

    SvarSlet
  12. Vildt lækker med neongul også! Men er nok stadig mere til neon pink (men skal også altid lige se tingene et par gange før de kommer under huden på mig;) - min Nunu hænge fremme så jeg kan blive i forårs-godt-humør af at kigge på den;)
    God idé med FAQ side..
    Kh Anne der nu har sat en efterlysning i gang i min familie efter PolitikenPlus abonnenter - kan ikke undvære den kalender;)

    SvarSlet
  13. Af hjertet TAK for jeres søde kommentarer, de gør mig meget glad! Det bliver lige et fællessvar i denne omgang, da jeg er lidt presset med tid grundet sygdom:-(
    JEg er glad for opbakningen til en FAQ, den kommer snarest. Den fine illu man kan se på det øverste billede, er med Boligmagasinet i denne måned, der er 2 forskellige at vælge i mellem:-)
    Og bare vent, I skal nok blive vilde med neongul;-)

    SvarSlet
  14. Ihhh, hvor er den nøglesnor fiiiiin! Lys, forårsagtig og skøn. Hm.. er to nøglesnore mon for meget at have....?

    KH Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de fine ord Charlotte:-)
      Jamen, jeg tror da bestemt ikke 2 nøglesnore er for meget;-)

      Slet