tirsdag den 20. marts 2012

Tower chair

Kender i det, når man ser noget og bliver SÅ vild med det, at man er nødt til at dele det?? Sådan fik jeg det, da jeg så en helt ny højstol i et nyhedsbrev fra babybusiness, der hedder Towerchair.
Herhjemme har vi den klassiske sorte triptrap til Sylvester, og den er vi sådan set glade for, MEN havde jeg nu vidst at denne her stol fandtes, så havde den stensikkert stået hjemme hos os nu:-)



Begge billeder er fra Trendyliving, hvor stolen også kan købes!
Den er naturligvis både teste og godkendt, og jeg kunne snuse mig frem til på nettet, at de royale tvillinger vist nok sidder i dem:-)
Det er to danske kvinder der står bag deisgnet, og det gør det på en måde kun endnu federe! Jeg er sikker på at denne stol vil være at finde hos mange danske børnefamilier i fremtiden:-)

(bare lige for god ordens skyld, så er dette indlæg IKKE sponsoreret:-))

13 kommentarer:

  1. Årh ja! Den er smart. Fedt at den kan klappes sammen også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er så tjekket synes jeg!

      Slet
  2. Tænk, jeg synes det samme da jeg så den - men på den anden side synes jeg den virker kluntet, eller i hvert fald bred? Men vi har også 2 tripp trapp, så her kommer den heller ikke til at bo. Selvom den er lidt smart?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er ret smart, og jeg kan godt lide det med at den kan klappes sammen! Og, jo måske lidt bred, men det synes jeg egentlig også Trip trap er... Må overveje det når der engang kommer flere børn på matriklen:-)

      Slet
  3. Årh hvad, den er MEGA fed! Meget mere fiks end trip trap'en, synes jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis sådan havde jeg det også Cecilie:-) TOP fed!!

      Slet
  4. Cool. Der er sådan lidt life guard tower over den. Eller er det bare mig? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gud ja, det gør den da også, måske derfor den hedder Tower!

      Slet
  5. Er mega glad for mine to TOWERchairs (har en sort til min søn og en hvid til min datter)!
    Én af de ting, som er smart ved dem - til trods for det lidt brede stel - er at de kan 'flettes'... :)

    Tjek: https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=babcb8f9a7&view=att&th=13634bc22fb078ce&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P-zUQm7IV2CgBJIzLrtCdaD&sadet=1332324742607&sads=J43IKoQ2zomsSPP9NaoNGn-UiNU

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan desværre ikke åbne linket...:-(

      Slet
  6. Men Sylvester vokser jo ikke fra sin Trip Trap... så skulle der komme en mere er det jo oplagt at du alligevel skal have en Tower Chair indenfor døren ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, endnu en god grund til at få flere børn;-)

      Slet
  7. Hvor er den fed! Og meget Hay-agtig (yay), og mindre klosset end trip trapperne vi har herhjemme...

    SvarSlet