mandag den 19. marts 2012

Urtekram

Da i sin tid blev gravid med Sylvester, begyndte jeg at tænke (mere) over hvad jeg kom i og på min krop. Jeg prøvede flere forskellige økologiske hudplejeprodukter, men der var ikke noget jeg blev rigtig glad for. Siden har min hud ændret sig en del, på grund af graviditet og amning, så jeg føler mig sat lidt tilbage til start med at finde gode hudplejeprodukter.
Jeg har fået muligheden for at teste Urtekrams ny serie "Nordisk Birk", jeg har prøvet hudplejeserien i nogle dage nu, og er rigtig glad for den. Især rensecreme og skintonic kan jeg virkelig anbefale, jeg har virkelig følelsen af blive "renset igennem", hvilket er vigtigt for mig, da jeg ellers altid har brugt en rens man skal skumme op med vand.
 Dagcremen er også god, men jeg kunne måske godt finde på at investere i en der er lidt mere effektiv, da min hud har brug for meget fugt.

Jeg synes det er en toplækker serie til prisen, og så er designet også ret fint! (pumpefunktionen på de fleste af produkterne i virkelig et ekstra plus, den gør det nemt at dosere)



Jeg har modtaget produkterne gratis, men ord og billeder er helt mine egne!

7 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud, emballagen har virkelig oppet sig - det ser næsten helt spa agtigt ud (hvilket med garanti også er tiltænkt)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det ser lidt mere lækkert ud end deres andre produkter:-)

      Slet
  2. Dejlig med lidt selvforkælelse. Jeg følger dig nu også på Pinterest!

    SvarSlet
  3. Er de mærket i forhold til svanen eller astma og allergi?
    Man kan jo også godt få allergi af økologiske produkter :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er de ikke! Og ja, det kan man bestemt, og jeg tror også der er parfume i, men jeg synes de er langt bedre end andre øko produkter jeg har prøvet, der var meget dyrere:-)

      Slet
  4. Kære Fruer.
    Der er ganske rigtigt parfume i vores nye plejeserie Nordisk Birk. Derfor bærer det heller ikke hverken Astma-Allergi el. Svanemærket. Det er en parfume, der er 100% naturlig og fremstillet af æteriske olier og naturlige aromaer. Og I har helt ret. Man kan reagerer allergisk over for den, hvis man er overfølsom over for et af de 26 allergene stoffer som man skal deklarere på plejeprodukter, hvis de er i produktet. Nordisk Birk indeholder kun fire af de 26 særligt allergifremkaldende stoffer, alt efter produkt kan det dreje sig om: citral, citronellol, limonene og linalool. De er deklareret i INCI'en på produktet, så man altid kan tjekke, hvis man er allergisk.
    Mange hilsner,
    Sanne Lindhardt
    Forbrugerdialogchef, Urtekram Int. A/S

    SvarSlet