onsdag den 28. marts 2012

Wants...

I morgen er der præcis 1 måned til min fødselsdag, så det er vel ikke for tidligt at lave ønskelister vel?
Nå, men de her ting ønsker jeg mig HELT VILDT meget:-)

Plakater og Lykke Bang smørbrik er fra www.decorateshop.dk, Den grå Ditte Fischer vase er fra Luxoliving, og det er den store model. Armbåndet er her fra Louise Eeg, tørkldet er her fra Malene Birger, Jeg samler på Royal Copenhagen hvidriflet, og ønsker mig især dybe tallerkner og frokosttallerkner, der er lige nu 25% rabat på dem  her
Må alle mine ønsker gå i opfyldelse, SUK!!

9 kommentarer:

  1. mb tærklædet er også så fint.... har det selv...er blivet lidt afhængig af hendes tærklæder.... de er bare så lækker...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er super lækre, jeg har også to i leoprint i samme kvali, og jeg ELSKER dem, de kan faktisk bruges både sommer og vinter selvom det er uld!

      Slet
  2. Det er også fine ting alle sammen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg nemlig også:-)

      Slet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Ja, må alle dine ønsker gå i opfyldelse!
    I øvrigt lukker Republique nu (teatret bag den ene plakat), så det er nok om at være hurtig på aftrækkeren!

    SvarSlet
  5. Skønne ønsker!
    Jeg købte en Ditte F vase i mandags, kan ikke vente til min fødselsdag;)

    SvarSlet
  6. Never to early to make a wishlist. And these items are all great, hope you get them for your b-day ;)
    All the best
    Margret (mAs)

    SvarSlet
  7. Lækre sager. Er især lun på plakaten og Lykke Bangs tryk har jeg selv haft et øje til, bare i pudeform. Smørbrikkerne kunne jeg dog også sagtens finde anvendelse for :o)

    SvarSlet