lørdag den 28. april 2012

Dagen før dagen







Jeg har dårligt haft tid til at glæde mig (og det plejer jeg normalt at gøre ret meget), men jeg har fødselsdag i morgen, og bliver 31 år!!! Jeg er vist ved at være voksen:-)

Vi har hygget os og spist spaghetti carbonarra og drukket god vin til!

Og så er jeg blevet færdig med et patchwork pudebetræk som faktisk har ligget i lang tid og bare manglet en bagside og lynlås. Jeg er ikke helt sikker på om jeg er vild med den, den er bare syet af rester, og der er ikke de store overvejelser bag!

24 kommentarer:

  1. Puden er da bare blevet vild fin:) Den kan du altså godt være tilfreds med, men det er sikkert fordi, at du har kigget på projektet så længe, at du er nået at blive lidt træt af den - det kender jeg i hvert fald fra mig selv;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nok derfor Anne, sådan har jeg ikke tænkt på det:-)

      Slet
  2. Er da helt forelsket i din pude.. Ser ud til i rigtigt har hygget og hav en rigtig dejlig dag imorgen.. tillykke..
    Kh Camilla
    se min nye give away
    http://celinas-verden.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Camilla, og tak for tip om give away:-)

      Slet
  3. Jeg synes puden er SÅ skøn.
    Tillykke med fødselsdagen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Christina, jeg tror nu også jeg nok skal blive glad for den:-)

      Slet
  4. Jeg synes puden er lækker... En eller anden dag, så skal jeg også lave sådan en omgang patchwork ;0)(alle dine puder er lækre og måtte såmænd godt bo hjemme ved mig... hæ hæ).

    Og tillykke med dagen i morgen!

    SvarSlet
    Svar
    1. tak for søde ord:-) Jeg tror nu også jeg snart har puder nok, eller det vil sige, jeg er faktisk i gang med 1 mere, men så er det også slut:-)
      Det tager faktisk ikke så lang tid som man tror at sy sådan en pude, det er jo kun forstykket der er patchwork!

      Slet
  5. Er da en superflot pude!!!

    Tillykke med i morgen. :-)

    Eva

    SvarSlet
  6. Puden er bare så skøn!!
    & Stort tillykke med fødselsdagen i morgen :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de søde ord:-)

      Slet
  7. Rigtig god fødselsdag i morgen. Og flot pude altså!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina, ja den er nok helt fin, jeg ern ok bare blevet lidt "færdig" med at kigge på den som Anne skriver:-)

      Slet
  8. Hej Ninna

    Jeg har faktisk lige ledt en god opskrift på Spaghetti Cabonarra - har du en god en, du vil dele? :-)

    Håber du får en rigtig dejlig dag i morgen og bliver fejret med manér!
    Kh Karina

    SvarSlet
  9. Netop fordi den er syet uden de store overvejelser og af resten synes jeg den er specielt fin - smuk. God fødselsdag i morgen kh Stina

    SvarSlet
  10. Som alt andet du laver er puden da bare for lækker :o) Men kender godt det med at være træt af det, inden man er blevet færdig, nogle ting tager bare for lang tid at lave ;o)
    Hjertelig tillykke med fødselsdagen imorgen :o) Jeg var også færdig med at tælle dage og glæde mig for vildt da jeg var omkring de 30 og havde fået barn, så glæder man sig istedet for og tæller ned til barnets fødselsdag :o)
    Mvh. Katja

    SvarSlet
  11. Er lige faldet over din blog. Må sige at jeg normalt ikke er så meget til patchwork, men din pude er rigtig fin. Min første tanke da jeg så den var, at jeg måske alligevel skulle kaste mig over en patchworkpude til mig selv ;)

    SvarSlet
  12. Jeg har det faktisk også stadig sådan, at jeg glæder mig rigtig meget til min fødselsdag. Jeg glæder mig til at se familien, spise lækker mad og til gaverne selvfølgelig (lidt materialistisk har man vel lov at være) :) Det eneste minus ved sådan en fødselsdag er, at den betyder at man er blevet et år ældre. Herhjemme ved børnene god at mor bliver 29 hvert år :)
    Rigtig god dag i morgen.

    SvarSlet
  13. Stort tillykke med fødselsdagen Ninna! Rigtig fin pude du har syet...

    KH Tine

    SvarSlet
  14. TILLYKKE med fødselsdagen :) Håber du rigtig er blevet fejret med manér.
    Skønt at se at du har fået mand og barn, hvor i verden har i mon slået jer ned?
    Fik ikke lige svaret dig den anden dag.. Jeg bor lige pt. i Silkeborg. Efter Salling kom jeg ud at sejle med DFDS et par år som parfumedulle, og derefter var jeg butikschef i Matas Bjerringbro, også i et par år, inden jeg besluttede mig for at lave noget helt andet. Så nu læser jeg til finansøkonom i Silkeborg, og har fået traineeplads i Danske Bank Vejle, her til sommer, når studiet er slut. En helt anden vej, men en spændende vej :) På kærlighedsfronten fandt jeg sammen med Thomas for et års tid siden, så ingen giftemål eller børn her hos mig - endnu.. men det kommer nok, nu hvor manden er fundet :)Kram herfra

    SvarSlet
  15. Jamen så må jeg hellere sige tillykke! Håber din dag har været helt fantastisk.

    Jeg er ret vild med dit patchworkpudebetræk, det er tilpaas nostalgisk og retro.

    SvarSlet