onsdag den 18. april 2012








-De nye HappyLights på Sylvesters værelse

-Ny glimmerneglelak fra OPI, stærkt inspireret herfra, indtil videre synes jeg den holder rigtig godt! Jeg fik dog at vide af damen i Magasin, at den nye udgave de har lavet (50 kr dyrere) holder som bil lak, den prøver jeg næste gang!

-Aftensmad med gode gammeldags karbonader, dog med frisk estragon, hvilket gav en ret god smag. Opskriften er fundet her.
Vi er begyndt, på den helt seriøse måde, at lave madplaner. Vi køber dagligvarer over nettet, og køber til en uge ad gangen! Jeg kunne godt finde på at lave et indlæg om det alene, når vi lige har prøvet det i noget tid, vil det være interessant atl æse om??

-Også en ny Essie neglelak kom med hjem. Jeg har ellers svoret til Chanel i årevis, men nu fik jeg altså lyst til at prøve noget helt andet!
-Ny pude til stuen i Liberty pepper print.

Jeg har syet og syet i dag, og viser snart frem!!

Kan I have en dejlig onsdag:-)




28 kommentarer:

  1. Ja, du må meget gerne skrive om madplaner/madkøb over nettet. :-)
    Mvh. Mrs_jkbsn

    SvarSlet
  2. Ærgrer mig over at jeg glemte lyskæden til Agnes ønskeliste. Den var ellers på til jul.:-) Liberty puden passer perfekt ind i resten af pudeflokken.

    Er selv blevet hooked på neglelak igen, men glimmer er jeg ikke nået til - endnu! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil også have en lyskæde til stuen, synes de er TOP fine:-)
      Maiken, inden året er omme går du også rundt med glimmer på neglene, jeg ved det:-)

      Slet
    2. Haha, ja hvis jeg er lige så standhaftig med dette.:-D

      Slet
  3. Glimmerneglelak holder! Det lyder da fedt, hvis det er lykkedes opi at gøre dem mere holdbare.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det sagde hun ihvertfald, men de koster så også 175 kr, så det burde også være en super duper lak til de penge:-)

      Slet
  4. Bil-lak ligefrem?! Det er godt nok vildt;) Men den er fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, altså jeg satser da på man kan få det af igen:-)

      Slet
  5. Lækkert søde Ninna - du må lige give en update på lakkens holdbarhed;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg, indtil videre har den holdt fint (siden i går aftes):-)

      Slet
  6. Lækre lakker-jeg er også blevet afhængig af skønne farver på neglene:-) Vi får også leveret mad hver uge fra et firma der hedder Mad Til Døren- mon det er det samme I får fra? Vi er meget glade for det, og bliver helt rådvilde når der er ferie osv, og de ikke leverer-for så skal vi jo selv til at planlægge og købe ind:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi får mad far Osuma.dk, det er de eneste der leverer der hvor vi bor! Vi har kun fået leveret en enkelt gang indtil videre, men jeg tror jeg laver et indlæg om det på et tidspunkt:-)

      Slet
  7. Hej søde

    Wauw en skøn pude... Sig endelig til hvis man kan bestille en ;0). Jeg håber at du har fået min besked ang. i morgen... Jeg savner dig altså helt ;0). Håber det går bedre med Sylvester!

    Stort kram til dig og dine drenge!

    SvarSlet
  8. Fine sager! Min næste neglelak skal også være en glimmerlak fra OPI :-)
    Jeg synes, det kunne være super spændende med et indlæg om madplan, indkøb og planlægning! Vi har selv lavet madplan til en uge af gangen i flere år, og det holder 100 % Men vi har ikke prøvet at handle madvarer på nettet, så det vil jeg rigtig gerne høre mere om - især fordi jeg HADER supermarkeder!
    Kunne godt tænke mig at høre, om det er en dyrere løsning, eller om det kan gøres for ca det samme som i butikkerne?

    Ser frem til at høre om det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må vist hellere lave et indlæg om det:-)
      Du kan roligt investere i glimmer til neglene, det er HOT:-)

      Slet
  9. Jeg læser gerne med om madplaner og indkøb på nettet :o) Jeg vil dog slet ikke kunne undvære og komme i supermarkeder et par gange om ugen ;o)
    Vi (jeg) laver også madplan men handler gerne 2 gange om ugen for at få frisk brød, frugt og mælk..
    Smukke puder, elsker Liberty :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Katja, jeg er også helt vild med Liberty, men engang i mellem kan det godt blive for "tøset", og så elsker jeg de lidt mindre blomstrede prints de har:-)

      Slet
    2. Ja dejligt at de har så mange at vælge imellem :o)

      Slet
  10. Skønne billeder. Jeg stod lige netop i dag med en glimmerneglelak i hånden, men satte den tilbage igen. Er der vist ikke helt - endnu:) Jeg er meget interesseret i at høre om det der mad-til-døren levering:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, afsted efter den i morgen:-)

      Slet
  11. Kan man bestille/købe sådan en fin pude af dig? Mvh km:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan man godt:-) vil du sende mig en mail på ninnarahbek@gmail.com? Så kan vi aftale nærmere:-)

      Slet
  12. Kan man bestille/købe sådan en fin pude af dig? Mvh km:)

    SvarSlet
  13. Umm, det ser lækkert ud! Vi har også arbejdet med madplaner siden nytår og det er vist også mere eller mindre nødvendigt, nu hvir hverdagen skal gå op med 2 børn :) Jeg drømmer om at spare tid ved at få indkøb leveret, så vil meget gerne læse om dine erfaringer :) Ps. Fin, fin pude. Pepper printet er så fint :)

    SvarSlet
  14. Lækre sager! Vi har stor glæde af madplaner og indkøb over nettet herhjemme, så spred gerne budskabet :)

    SvarSlet