torsdag den 19. april 2012

Dukke Kim i nye klær'

Som I måske kan huske, fik vi en dukke Kim her på matriklen for noget tid siden, jeg synes bare hans tøj var lidt tarveligt, så nu har han fået nyt tøj:-) Jeg er blevet inspireret hos Line, jeg synes bare det er så fint det dukketøj hun har lavet!
Men ingen flæser til dukke Kim, han er en rigtig dreng, så det blev fløjlsbukser og velour sweatshirt i denne omgang:-)





Hvis nogen skulle undre sig, så hedder han dukke Kim, fordi han faktisk ligner Kim temmelig meget....:-)

Der lidt nyt i min shop, blandt andet 1 aller aller sidste leo make up pung (resten af stoffet skal bruges på noget helt særligt, som jeg glæder mig til at vise frem:-)

11 kommentarer:

  1. Sådan en dukke har Emil også, det er bare den lyshårede model. Han hedder Otto.....mest fordi jeg SÅ gerne ville ha haft en lille Otto men da jeg ikke ku få min vilje sku Emil da ha´ en dukke Otto :)
    Han ku sagtens bruge noget nyt tøj, så tak for tipset. Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, Otto er simpelthen også bare et fint navn:-)
      Du må i gang med noget dukketøj:-)

      Slet
  2. Wauw ja, han er en rigtig dreng med lækkert tøj...sikke fine detaljer med lommerne. :)

    SvarSlet
  3. Hold kæft den er fin ;0). Tak for din besked... Jeg er heller ikke kommet afsted til spinning! Jeg ringer lige i morgen ang. lagersalg!

    Kram og god aften!

    SvarSlet
  4. Så fine sager på din shop! Jeg er vældig fristet :) Har du overvejet at sy "store" toilettasker?
    Og hvor er I altså seje med det dukketøj!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de fine ord Mette:-) Jeg kan godt lave den make up modellen i større på bestilling, du kan sende mig en mail hvis det har interesse på ninnarahbek@gmail.com :-)

      Slet
  5. Fint tøj dukke Kim har fået :o)
    Vræææl leo pungen var udsolgt allerede ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Katja:-)
      Ja, æv, der skulle man lige være hurtig... De er gået som varmt brød, men jeg har ganske enkelt ikke mere af stoffet, desværre!!

      Slet
  6. Aiii, hvor nogle lækre bukser dukke Kim har fået! Kan jeg ikke stille sådan et par til baby S?

    SvarSlet