mandag den 30. april 2012

Fejring









Det er nu skønt med sådan en fødselsdag:-)
Vi fik jordbærkage-cupcakes lavet efter denne LÆKRE opskrift, det er i øvrigt min ynglingsblog lige for tiden:-)
Vi fik frugtsalat med flødeskum, og brød med ost og smør! Jeg valgte med vilje lagkagen fra, jeg synes ikke jeg er særlig god til at lave dem, og det ender til med en masse flødeskum og brune bananskiver!!
Denne her menu var et hit, og der blev spist op:-)

Jeg fik simpelthen så mange lækre gaver, de må komme lidt i etaper, og gaven fra Kim får I ikke at se endnu!
Jeg fik tørklædet fra By Malene Birger som jeg ønskede mig, og et smukt brilleetui som min svigermor har lavet til mig:-)

Sylvester blev desværre syg i går, så vi tog den helt med ro og gik tidligt i seng!

Tusind tak for de mange fødselsdagsønsker i forrige indlæg, I er de bedste;-)

26 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen :) Den ser ud til at ha' været rigtig dejlig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maja, det var den bestemt også:-)

      Slet
  2. Det ser fantastisk dejligt ud, stort tillykke!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maria, det var en skøn dag:-)

      Slet
  3. Mums det ser lækkert ud det hele! Rigtig mange gange tillykke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille, det var ihvertfald verdens bedste jordbærkager:-)

      Slet
  4. Jordbær og hjerter - hvor ser det lækkert ud, det emmer af hygge:)
    Stort tillykke med føs'dagen og go bedring til lille Sylvester!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mille, ja temmelig ærgeligt han lige skulle blive syg, men det kommer jo bare altid på et dårligt tidspunkt!

      Slet
  5. Mums, hvor ser de lækre ud de jordbær kager!! Elsker kager med jordbær :-)
    Fint fint tørklæde! Åh, det bliver du glad for. Hendes tørklæder er bare SÅ lækre. Jeg ønsker mig også det der - bare i grønt.
    Dejligt du havde en skøn dag og god bedring med lille Sylvester. Jeg sidder også her med en varm trold på armen. Suk, de rager altså bare ALT til sig i den alder!
    Knus Ulla.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de BEDSTE kager, du er nødt til at prøve dem når du er færdig med dit løb:-)
      Jeg har faktisk selv to af dem med leoprint der var for et par sæsonner siden, og ELSKER dem, de er så bløde:-)
      Og jeg vil også gerne have det grønne, måske til udsalg:-)
      Og god bedring hos dig også:-)

      Slet
    2. Ja, jeg satser også på at nuppe det grønne på udsalg :-)
      Uh, leo gad jeg også godt at have!

      Slet
  6. Tillykke! Umm, de kager ser lækre ud :)

    SvarSlet
  7. Tillykke! Der er ikke noget bedre end at holde fødselsdag. Og kagerne ser så gode ud!
    Glæder mig til gaveparade :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare det bedste, jeg bliver aldrig for gammel til det:-)
      Jeg glæder mig også til at vise flere lækre gaver frem...

      Slet
    2. Jeg poster et billede af de lyserøde jeans fra Asos om et øjeblik, hvis du stadig er på udkig efter sådan nogle :)

      Slet
  8. Svar
    1. Gode kager og gode gaver, så kan man næsten ikke ønske sig mere:-)

      Slet
  9. Tillykke......... Ja jeg synes altså at dine kager ser meget bedre ud end dem, på den der blog :-D

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej tusind tak Marianne:-) Det er jeg da helt stolt af:-) De smagte nu altså også godt, men det kan vel heller ikke gå helt galt med jordbær, marcipan og chokolade:-)

      Slet
  10. Åhr manner, jeg har jordbærcravings lige nu ;)
    Stort tillykke med fødselsdagen. Den ser ud til at have været i top. God bedring med Sylvester.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må i gang med opskriften:-) Det er min ynglingskage nu!!

      Slet
  11. Tillykke, og skønne sager, både mht. maden og gaverne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lena, jeg havde også en ret skøn dag:-)

      Slet